jvik Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Spiller rogue så noe er vel mer egnet for rogue enn andre, men er flere her som alle burde ha. 1. MozzFullWorldMap - Denne er sykt nice. Trykk på "Show unexplored areas" i høyre hjørne så får du hele mappet uten å ha vært der selv. JA, du får enda XP om du drar dit. 2. JoChatTimestamp - Sier seg selv. Timestamps i chat, combat osv. [12:45:51] f.eks. 3. UseByName - Lage macro mye enklere. Bandage f.eks blir slik: /target Orcdude /UseByName Heavy Runecloth Bandage Da har du bandage macro på deg selv med 1 trykk. Nyttig overalt, siden du slipper å trykke på bandage så på deg selv. Sparer 1 sek eller 2 kan være vinn eller forsvinn i PvP 4. Scrolling Combat Text - Info om damage osv kommer over hodet ditt. Enkelt å se. Must! 5. StunWatch - Rogue addon. Viser deg hvor lenge targeten din er stunned. Du får perfect timing på f.eks stunlock 6. LowHPAlert - Kommer opp når du er under 50% og 25%. 7. SpellAlert - Sier når fienden caster spell og hvilket spell. For rogues er denne sweet, da du vet når du burde bruke kick. 8. goodinspect - Inspect fra mye lengere avstander. EDIT: Du kan også ta inspect på opposite faction 9. BandageCount - Lite icon på minimap greie sier hvor mange bandages du har igjen. 10. AutoBuff - Kaster buffer du velger når den kan. F.eks rogue så kaster den detect traps hvert 3 minutt automatisk. Slipper å tenke på det 11. Atlas - Map for alle instances i hele spillet. MUST! 12. CT_MailMod - Send mer enn bare 1 mail om gangen. Opp til 20 faktisk. Har flere, men disse er de jeg liker mest. Du finner alt på curse-gaming.com Endret 25. juli 2005 av jvik
Runepune Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Akkurat den der #8 syntes jeg hørtes rart ut skulle gå under lovlige mod'er, jeg ville vært litt forsiktig med bruken av akkurat den (Kan ikke skjønne hvordan Blizzard skal kunne se hvordan den brukes, men jeg er HELT sikker på at den gjør at spillet funker på en HELT annen måte enn det Blizzard hadde tenkt seg, og dermed ulovlig.)
Dʋgɢtung Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg har selv brukt GoodInspect i et par uker nå, og jeg kan ikke helt se det store problemet med det. Greit, men får sett hva slags utstyr horden har, men det er ikke ofte man tar seg tid til å inspecte noen mens man er i battle
dimdal Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 OT: hoy complexion; Spiller du paladin på BB? Tror jeg hogga deg i hodet med min Brain Hacker her i helga i Alterac Valley
jvik Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Akkurat den der #8 syntes jeg hørtes rart ut skulle gå under lovlige mod'er, jeg ville vært litt forsiktig med bruken av akkurat den (Kan ikke skjønne hvordan Blizzard skal kunne se hvordan den brukes, men jeg er HELT sikker på at den gjør at spillet funker på en HELT annen måte enn det Blizzard hadde tenkt seg, og dermed ulovlig.) Finner ikke posten men Blizzard har sagt at du kan bruke alle addons du finner, så fremt de ikke har spesifikt sagt at den addon ikke er lov (da vil du sikkert heller ikke kunne loade den).
Dʋgɢtung Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 OT: hoy complexion; Spiller du paladin på BB? Tror jeg hogga deg i hodet med min Brain Hacker her i helga i Alterac Valley OT Svar: Ja, jeg spiller Paladin på Burning Blade. Godt mulig du tok meg i Alterac Valley. Hva kaller du deg?
Arve Systad Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Du glømte faktisk den mest nødvendige av dei alle: CTRaidAssist. Et absolutt must uansett klasse. Kun healere og kanskje tanks bør ha den oppe i form av vindu som viser alle i raidet, dog.
dnthalhuk Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Gleder meg til level 60 slik at jeg kan melde meg inni "Tatt Complexion Klubben" Dessuten så virket addon nummer 3 veldig grei. Et sekund eller to er ofte forskjellen på liv eller død i PvP, dessuten kan det være greit og feare også bandage. Bare så synd at nesten alle kan breake fear nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå