DementedAlbino Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har nylig fått meg ny telefon, en simens gigaset s100 som jeg skal benytte mot telio. Tidligere har jeg hatt en dårlig topcom telefon, og her har nummervisning virket helt fint, mens nå med den nye telefonen, s100 så virer ikke nummervisning på inkommende samtaler. Så snart jeg tar telefonen, eller den går over til å være ubesvart så kommer nummeret opp, men når det ringer står der bare "skjult nr" på inkommende anrop. Noen som har noen tips til dette? Har snakket med telio og simens, men ingen som har noen svar på dette. Nummervisning virker om den er tilkoblet vanlig analog linje, men altså ikke med iptelefoni.
la7dfa Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 "CallerID Type: disable FSK(BELLCORE) DTMF Den stod på dtmf, men siemens telefoner liker best fsk bellcore saken. Etter at eg endra på det så kjem det nummervising på mine siemens telefoner."
DementedAlbino Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 "CallerID Type: disable FSK(BELLCORE) DTMF Den stod på dtmf, men siemens telefoner liker best fsk bellcore saken. Etter at eg endra på det så kjem det nummervising på mine siemens telefoner." Hvor endrer jeg dette da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå