Gå til innhold

K750i & BT remote spm.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg driver å leker meg litt med fjernkontrollen på K750i, men så får jeg det til å virke på kun en av de pc'ene jeg tester på!?

 

Noen tips om hvordan jeg kan gjøre dette?

 

saken er; Jeg har 2 laptopper (Acer) kun en av de har innebyggd BT, så på den andre bruker jeg et BT-adapter (Trust-USB). På min Acer Ferrari med innebyggd BT er det bare å legge til i "mine enheter" å slå på fjernkontroll, så er det tut & kjør, MEN på den andre bærbare (med adapter) får jeg beskjed om at "kontroller enhet, enhet på, enhet innen rekkevidde" - men filoverføring fungerer så det er forbindelse.....

 

Kan det være at mitt BT-adapter har for dårlig programvare, slikk at den ikke har denne muligheten ?

 

Takk for all hjelp!

 

mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Julie Lavendel, jeg spør deg nok en gang - Bruker du øya når du leser?

Hvorfor svare når du ikke kan hjelpe?

 

Til trådstarter; Ja, du har nok dårlig programvare på BT-adapteret ditt, har prøvd ett no-name adapter på jobben med K750i, og det fungerte uten problemer. Har også forsøkt med 3. parts "programmer" til telefonen (f.eks styring av winamp o.l.) Sjekk produsentens hjemmeside :)

Lenke til kommentar

Går litt utom topic her, men håper det går bra!

 

Har og ein acer pc med innebygd BT (tm 8100 serie)

Mobilen er ein N6680

 

har ikkje pre instalerte prog for styring av pc, men har prøvd med ein del 3.parts prog (bla control freak) utan hell

 

nokon som har noko tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...