alphadec Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Det blir sikkert aldri noen hl2 film, men tenk dere hvor kult det kunne blitt med f.eks Speilberg som regissør ? Ja, det hadde vært fett med en HL film, men IKKE med han apen der bak spakene... En annen regissør med litt ferskere syn på ting hadde vel heller vært å foretrekke.. Hva er så forferdelig galt med Steven Spielberg? Døll... Siste han lagde som var ok var Minority Report.. Han praktisk talt voldtok klassikeren "War of the Worlds"... Tenkte HL kunne ha godt av en ung, frisk og rask regissør som kanskje har noe nytt å komme med. Føler at Spielberg kanskje prøver litt for hardt på å være så nyskapende som mulig.. Blir rett og slett litt for mye, når kanskje "less is more".. EDIT: Og med Spielberg bak spakene kan du gi deg en god f**n på at Freeman blir spilt av "lillegutten" til Spielberg, Tom Cruise.. Og ja, Tom Cruise er ikke BARE dårlig, men som Freeman kan ikke det bli bra, uansett hvilken vei du ser det.. Speilberg har ikke laget en bra film siden Raiders of the lost ark.
alphadec Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hmmm på en måte kunne jeg tenkt meg og se en hl film men på den andre siden tor jeg ikke det hadde fungert. Så please ikke ødlegg half life med og lage noe møkk. Kommer doom filmen så tror det holder lenge!!.
pogcj Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Stum film? Gordan sier ganske lite gjør han ikke? Han sier ikke noe i det hele tatt! Ser for meg en stum svart-hvit Half Life film i Chaplin-stil! :!: Med skikkelig gammeldags pianospill og hver gang de snakker, kommer det en full skjerm som sier hva de har sagt.Da kan Gordon snakke så mye han vil uten at vi hører stemmen hans!
GeCcO Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Nå er det jo allerede laget en film med navnet Half Life og neste år kommer det en film med navnet Half-Life, så at det blir laget en film av spillet er vel heller tvilsomt. Hva skulle man kalle den da?
Campari Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Nå er det jo allerede laget en film med navnet Half Life og neste år kommer det en film med navnet Half-Life, så at det blir laget en film av spillet er vel heller tvilsomt. Hva skulle man kalle den da? Typisk.. Tror nok at det er likegreit at Half-Life forblir spill. Vi har sett nok av eksempler på at spill-til-film ikke fungerer. Dessuten ville en filmatisering forandret på veldig mye av spillets innhold. Man ville måtte gi Gordon en stemme, innblande mange flere karakterer, kuttet bort mange råe actionscener etc.
Agres Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 (endret) Så lenge Uwe Boll ikke regisserer en eventuell film blir jeg lykkelig. http://www.uwebollisantichrist.com/ Endret 28. august 2005 av Agres
Piratpjokken Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Når Half-life 3 har komt kan de vel begynne og tenke på en skikkelig film! War of the worlds var rar. Sluttet altfor brått, og hentet litt mye fra hl2 da.
TCi Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Når Half-life 3 har komt kan de vel begynne og tenke på en skikkelig film! War of the worlds var rar. Sluttet altfor brått, og hentet litt mye fra hl2 da. Nå må du ikke forveklse nå da.. Half Life 2 hentet inspirasjonen fra boken War of the Worlds. Filmen er basert på boken så det er nok omvendt.
SnurreK Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Skulle man lagd en film av Half-Life så hadde det jo vert vanskelig å finne noen som ligner på Gordon. Så hadde det vert opp til meg så hadde jeg bestemt at det skulle vert en animasjonsfilm slik som Shrek, Final Fantasy og andre. Da kunne man jo gjort det man ville. Og Gordon hadde forblitt digital! Det hadde jo vert kult. Men jeg er ikke helt sikker på hvordan en skulle løst problemet med at Gordon er stum.
TCi Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Gordon er ikke stum. Valve har gjentatte ganger sagt at det er du som er Gordon og du opplever det gjennom øynene hans. Så lenge Gordon får en grei stemme så ser jeg ikke problemet. Men som jeg har nevnt tidligere i denne tråden så ligger problemet med Hollywood og ikke Valve.
Dj_Arnleif Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Skulle man lagd en film av Half-Life så hadde det jo vert vanskelig å finne noen som ligner på Gordon. Så hadde det vert opp til meg så hadde jeg bestemt at det skulle vert en animasjonsfilm slik som Shrek, Final Fantasy og andre. Da kunne man jo gjort det man ville. Og Gordon hadde forblitt digital! Det hadde jo vert kult. Men jeg er ikke helt sikker på hvordan en skulle løst problemet med at Gordon er stum. Helt enig! Det hadde vert så mye bedre kanskje Valve bak spakene?
Manx Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Husker jeg så ett ypperlig bilde av Charlie Sheen fra en eller film på nittitallet. Han liknet veldig på Freeman. Men er nok litt redd for at hans skuespillerkvaliteter har sunket med årene. Denne du tenker på?
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Andre spill blir film! Hvorfor ikke HL?
Piratpjokken Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Når Half-life 3 har komt kan de vel begynne og tenke på en skikkelig film! War of the worlds var rar. Sluttet altfor brått, og hentet litt mye fra hl2 da. Nå må du ikke forveklse nå da.. Half Life 2 hentet inspirasjonen fra boken War of the Worlds. Filmen er basert på boken så det er nok omvendt. opps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå