Gå til innhold

Rogue issues: (hei og hå :))

Anbefalte innlegg

1. Hva i gamperæva er dealen med dette "Too far away" preiket når jeg (rogue) løper og slår rett bak og nesten inni en fyr? Føler en helt okkult trang til å klikke slem ape når dette skjer

2. Hva er har skjedd med "Blind" (rogue) etter patch 1.6? Er jo helt ubrukelig nå! Og fadeleaf som er så billig også... jah

3. Orc sin stun resist er nå en farse, og den må nerfes eller balanseres på et vis.. En Orc warrior kan visst ha 40% resist mot stun eller noe sånn, men kjenner jeg Blizzard riktig er tallene godt over 50%... føles som 90% tho..

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dårlig måte å omgå 3-ords-regelen

1. Lagg!

2. Vet ikke

3. Det er jo sikkert fint, men jeg stuner ikke, så det bryr meg egentlig ikke ;)

Vel, det var det jeg hadde så jeg så ikke vitsen med å utbrodere det noe mer.

1. Javel? Kan det være serverlag så ofte da? Og det er ikke akkurat snakk om IF eller Orgimmar her, men ute på vidda en plass der det sjelden er problemer med lagg.

2. Du hadde ingenting der nei.

3. Ikke der heller, og du stuner ikke så det bryr deg ikke... :thumbup:

Kan noen med litt mer innsikt svare?

Takk så mye for innspillet anyway Plomma.

Lenke til kommentar
1. Javel? Kan det være serverlag så ofte da? Og det er ikke akkurat snakk om IF eller Orgimmar her, men ute på vidda en plass der det sjelden er problemer med lagg.

Ja, på grunn av at wow ikke ofte, relativt sett, oppdaterer hvor characteren er så vil du ofte få det. Regner med dette er et problem i pvp og ikke i pve? (i pve er det jo bare til å stå rolig)

Lenke til kommentar
Vel, det var det jeg hadde så jeg så ikke vitsen med å utbrodere det noe mer.

Det er en grunn til at tre ords-regelen er her. Det er for å unngå emnefelt av den typen du prøvde å lage som kun inneholdt to ord. Det sier jo ingenting om hva problemet er.

Det er ikke så vanskelig å finne en bra emnetittel til denne tråden. "Har noen problemer med Rogue" sier for eksempel mer, og oppfyller kravet om tre ord i emnetittelen.

Stenges, da du viser veldig liten vilje til å følge retningslinjene. Håper du lærer av dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...