Gå til innhold

[GTA]Liste over Mods/cheats

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey folks.. :)

Tenkte vi kunne samle alle mods/cheats og andre morsomme ting man kan få til i SA i denne topicen.. Sånn for å få det ryddig liksom..

Har nettopp fått SA på PC :D

Endret av Fønki
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lagt inn noen modder nå, men lurer på noe..

Jeg har f.eks. lagt inn modden som gjør at du får Hummer H2, men hvordan kan jeg finne bilen inne i spillet?

Og virker modden på de savegames'ene jeg har, eller må jeg starte et nytt spill for at de skal virke?

Skrevet (endret)

Om trådstarter lager en skikkelig liste med mods-ene kand et godt tenkes at den kan bli sticky. Da forventer jeg at posten ser noenlunde slik ut:

Race-ing mod

I denne mod-en handler da alt om å kjøre kappløp med biler, motorsykler båter og ellers alt av kjøretøyer man kan tenke seg. Man vil ha muligheten til å skyte hull i dekket til motstanderene, eventuelt å sprenge framkostmidellet deres. Du kan kjøpe forskjellige biler og fartøyer, som du videre kan oppgradere til det helt ultimate.

Dette var da bare et eksempel på hvordan det kan gjøres, og denne modden er vel egentlig funnet på av meg selv ;) Om du gjør dette trådstarter skal jeg se om du kan få en stikcy.

Endret av Orresnei
  • 2 uker senere...
Skrevet
Om trådstarter lager en skikkelig liste med mods-ene kand et godt tenkes at den kan bli sticky. Da forventer jeg at posten ser noenlunde slik ut:

Race-ing mod

I denne mod-en handler da alt om å kjøre kappløp med biler, motorsykler båter og ellers alt av kjøretøyer man kan tenke seg. Man vil ha muligheten til å skyte hull i dekket til motstanderene, eventuelt å sprenge framkostmidellet deres. Du kan kjøpe forskjellige biler og fartøyer, som du videre kan oppgradere til det helt ultimate.

Dette var da bare et eksempel på hvordan det kan gjøres, og denne modden er vel egentlig funnet på av meg selv ;) Om du gjør dette trådstarter skal jeg se om du kan få en stikcy.

Faen da.. trodde det var en mod jeg :blush:

URLen funka ikke :p

Var jo en super ide til mod da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...