Gå til innhold

Gratislotteri hos articom.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gir også lodd per 1000 kroner omsatt i web-butikken. Det er dette jeg påpekte som lovstridig. Disse loddene er da kjøpepliktig.

 

Det du påpeker er selvsagt lovlig, da registrering som kunde ikke er kjøpspliktig. Men det er de per 1000-kroner omsatt i web-butikk "gratisloddene" jeg snakker om (se utdrag.) Vennligst les hele innlegget mitt, før du svarer.

 

Legg inn en ordre og få flere "lodd".

Alle som legger inn bestilling hos oss vil kvalifisere seg for et nytt lodd. Ved større bestillinger vil man kunne kvalifisere seg til et nytt lodd for hver 1.000,- NOK i omsettning.

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar

det er det jeg mener. Deltagelse i lotteriet er ikke kjøpspliktig, ettersom du får ett lodd for å registere deg. <- omgåelse av loven ettersom lovens ord er at det ikke skal være kjøpeplilt for å delta, noe det ikke er...

 

(samme med spaceride konkurransen til nidar, det er ikke kjøpsplikt for å registere koder, men hvordan skal man ellers få tak i kodene som er på innsiden av sjokoladepapir?...De sier selvsagt at man kan finne dem på gata, men i praksis, hvor ofte skjer det?)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...