Gå til innhold

Problem med Radeon mobility 9000 skjermkort


jo-kris

Anbefalte innlegg

Hei

Har en ECS Elitegroup G551 fra Multicom. Men nå i det siste har jeg hatt problem med skjermen / skjermkortet. Har et Mobility Radeon 9000 skjermkort i laptopen. Det skjedde etter at jeg la inn GTA San Andreas, så begynnte det å bugge i spillet, og så gadd jeg ikke spille mer og når jeg da restartet pcen igjen var det noe feil. Det som skjer at når jeg ser på bl.a. filmer og slike ting kommer det noen merkelige striper på skjermen. Men når jeg ellers jobber ute i Windows legger man ikke merke til noe, men hvis man ser på skjermen i en annen vinkel f.eks nedenfra og opp så kan man skimte samme stripene som på filmen. Så det første som jeg tenkte på var at det kunne være noe med directX som ble oppdatert mens jeg installerte GTA, men det som er merkelig et at det også bugger i oppstarten, jeg får en masse parenteser på skjermen rett etter at bildet av intel pentium m bildet kommer opp i oppstarten, og som dere kan se på bildene jag har lagt ved bugger det også når jeg prøver å kjøre win pro installasjonen, så jeg får ikke sett hva jeg skal velge av valg og slike ting.

 

bilder av skjermen . ligger også en liten film fra oppstarten.

 

Har dere noen tips på hva det kan være? For nå begynner jeg å tømmes for ideer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...