Gå til innhold

medlemer av frost?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du fra frost? hvis du er det kan du snakke me gothmugh/mogh/megh/magh.. husker ikke hvem av dem som er GM :p si at jeg har laga ei midlertidig hjemmeside.. www.freewebs.com/guildfrost.. den ble ikke så veldig bra men det funker..

Skrevet
er du fra frost? hvis du er det kan du snakke me gothmugh/mogh/megh/magh.. husker ikke hvem av dem som er GM :p si at jeg har laga ei midlertidig hjemmeside.. www.freewebs.com/guildfrost.. den ble ikke så veldig bra men det funker..

We are sorry, this page was not found. FreeWebs offers free web sites and web hosting to millions of web users.

Skrevet
jaha? er det bra eller dårlig? synest freewebs blit litt enkelt :ermm:

Du har jo faktisk ikke designa noe, bare plukka ut et layout, liksom.

Freeweb = shit!

Skrevet

Jeg må virkelig si at en respektabel guild bør holde seg langt unna slike ferdigløsninger. Forutsett at guilden er rimelig stor har man ganske sikkert et par-tre stykker som kan både HTML, PHP og CSS-koding.

Ellers kan du jo titte innom webdesign-forumet for å lære litt mer. Basic HTML kan også læres på w3schools.com. Det finnes også hundrevis av andre tutorials.

Skrevet

heh.

En enkel guide for fine (i min oppfatning) hjemmesider, finner du ved å gå her.

Alt du trenger er Notepad, det å kunne skrive/lese, det å være villig til å lære seg/forstå HTML, samt FTP-server/FTP-prog (IE kan fint brukes til dette formålet, det er i og for seg det eneste formålet jeg har funnet til IE, og eneste grunn til at IE fortsatt er på PC'en min)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...