Gå til innhold

tråden for de som har/skal ha M75


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har M75

 

Telefonen har en rekke positive sider, men også et par negative

 

For å begynne med det positive

- Den tåler "alt"

- Gir et solid inntrykk

- Tastene er gode for å være denne typen telefon, men kanskje litt små for enkelte

- Den leveres med både minnekort (Dette er dog 32mb, og skal du virkelig bruke mp3spilleren er dette litt lite)

- HF er inkludert

- Lyden er meget god både under samtale og ellers..

- Mp3 som ringetone gir et veldig bra volum. (Dette er gjerne en telefoen for arbeidere på bygeplasser ol. hvor det ofte er bråk?) I motsettning til mange andre telefoner som har mp3-ring hvor ringetonene ofte blir lav.

 

Det negativ:

- Den har skrudd seg av et par ganger, men dette er gjerne bare fw. bug, som blir fikset

- Den er treg i menyene / tref respons. - Men dette fikser seg vel også gjerne.

- Litt kjedelig, var litt for lik M65

- Størrelse og vekt (men dette er jo prisen du må betale for å få noe solid gjerne)

 

Mp3spiller er kjekt å ha.. Men den støtter ikke multitasking. Det er litt drit! Mottar du en sms må du altså avslutte mp3-spilleren for å kunne svare.

Lenke til kommentar

mp3 spillern har god lyd, men bare 4-5 lydnivåer. åsså går det veldig treigt når man skal bytte sang ol.

batteriet er ikke særlig bra heller, men ikke så dårlig som jeg fryktet. men når jeg hører på musikk bruker den mye strøm virker det som.

men vet noen om det er mulig å få gps til mobilen? finnes det til m65?

 

kan jo føye til at jeg foreløpig er ganske fornøyd med den, etter at jeg har hatt den i 3? uker!

Endret av audunk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...