Keylar Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 hehe , lillebroren min fant dette ut for et par måneder siden og siden har vi prøvd å holde det hemlig
Datasmurf Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 he he... Jeg fant det ut helt random Satt og testa forskjellige kommandoer i chatten, og markerte tilfeldigvis en chicken, og klarte det på første forsøk:P Moro quest:P Totalt unyttig, men moro!
angry_dee Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 har horde noe slikt? Er ikke sikker, men horde kan også få en chicken, dersom de camper i westfall og venter på at en fra alliance gjør questen, og plukker opp egget før alliance-spilleren gjør det. eller bare stikk til shimmering flats å kjøpe en der... men det koster 1g da...
Trygve Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 har horde noe slikt? Er ikke sikker, men horde kan også få en chicken, dersom de camper i westfall og venter på at en fra alliance gjør questen, og plukker opp egget før alliance-spilleren gjør det. eller bare stikk til shimmering flats å kjøpe en der... men det koster 1g da... Di er ikke like
Con Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hvordan fullfører jeg denne?? Har kjøpt chicken food og alt... Men finner ikke ut hvordan jeg gir den til høna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå