bobafett Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Testet Registry Mechanic 5.0 for noen dager siden og fant 400 feil som måtte rettes. Fikk registrert programmet i går og slettet de 400 oppføringene. 2 minutter etterpå skulle jeg oppdatere noen websider, men WS-ftp virket plutselig ikke lenger. Fikk beskjed om at programmet ikke var installert. Startet Registry Mechanic igjen og kjørte restore, og vips.....WS-ftp virket igjen. Kjørte ny scan og nesten på toppen av lista sto snarveien fra startmenyen til exefila til ws-ftp. "Invalid ettellerannet. Set to delete." Når det første programmet jeg prøver ikke virker etter å ha kjørt Registry Mechanic 5.0, finner jeg det statistisk logisk at det er mer som ikke virker. Så herved er Registry Mechanic 5.0 avinstaller og arkivert under programkategorien "jalla". Og $30 rett i dass. #"%"#¤" Uansett så hadde vel ikke sletting av 400 oppføringer i registeret gitt en merkbar forskjell.
zjulik Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Synd å høre. Registry Mechanic later ellers til å være et vel ansett program? Kanskje v. 5 er buggy? Takker for rapport. Registerens-programmer er risikable saker og en kan ikke avgjøre hvor bra de er uten å teste dem...
pmarius Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jøss! Det må være et virkelig drittprogram ja... Har brukt mange registerrenseprogrammer opp gjennom årene; Noen finner for få feiloppføringer og noen finner for mange. Men at et slikt program faktisk har fjernet viktige systemoppføringer - det har jeg aldri opplevd.... Lurer forresten på om jeg har testet det der en gang. Er det det programmet som bare starter å scanne registeret under første gangs oppstart, uten å spørre deg først? Endret 22. juli 2005 av pmarius
viranth Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Opplevde det med System Mechanic før, hver gang jeg hadde kjørt den, måtte jeg sette inn Office CDen når jeg skulle starte noen Office produkter. Men i dag gjør ikke System Mechanic slikt lenger, test det programmet, veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå