Gå til innhold

Liten review av Sunbeam Omnipad


Anbefalte innlegg

PGSB400_medium.jpg

 

For litt tid siden kjøpte jeg noen musematter hos Microplex, og Sunbeam Omnipad var en av dem. De er kjent for deres casemod-artikler, men kan de lage musematter som duger? Les og se...

 

The Facts

 

*Selvlysende

*Dimensjon 220x170x2.2mm.

*Motstandsdyktig mot varme i 30 sekunder

*Laget i silikon

 

 

Størrelsen...

Jeg ble mildt sagt skuffet da jeg så størrelsen. Den var så liten, at med Intellimouse Explorer 4.0 hadde jeg 2 centimeter å boltre meg på i lengden, og kanskje 10 cm i bredden. Mindre enn en tøymatte til 20,-

 

Overflaten

Dette overrasket meg mest. Jeg hadde visse forventninger, men dette var helt sykt. Forestill deg dette; du tar sirrup, honning og sjokade, og smører et 2 cm tykt lag på en tøymatte. Så kjører du med musen. SÅ mye friksjon er det. Det er jo slikt man bruker som sklisikkert underlag, ikke musematte. Den ble også utrolig fort slitt, etter en times bruk var den helt glatt noen steder(jo glattere den er, jo mer friksjon).

 

Konklusjon

Vel, jeg kan ikke tenke meg mye som gjør seg dårligere som musematte enn denne. Dette er rett og slett en vits. Ikke bare er den ubrukelig på grunn av den utrolig høye friksjonen, men den blir slitt på under en time. Størrelsen er mindre enn foten til LCD-skjermen minl. Og forresten, prisen? 125 Norske Kroner.

 

Karakter: 1/100

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...