Nessi Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Søker etter en Musikk Avspiller, eller en plugin til Winamp (elsker winamp) Vis dere ser for dere Msn Messenger, vil ha det sånn at jeg lager en mappe... f-eks: navnet (Artist): Artist - Sang Artist - Sang Artist - Sang Artist - Sang navnet (artist) : Artist - Sang Artist - Sang Hvis dere skjønner, vil rydde litt i musikk samlinga mi.. noen som kan dette? Mvh Even Endret 21. juli 2005 av Nessi
kzn Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 kan du ikke bare bruke Winamp Library som er med orginalt? Local media -> audio så velger du artisten i øverste listen så kommer sangene nedenfor.... ps. helt sikkert en plugin som gjør det sånn du vil ha det
Lars-H Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 jeg har fikset alle tags og filenames (ikke alle, men de som trengs ) også har jeg laget en playlist hvor alle artistene står alfabetisk. Men det er ikke med "overskrift" da, men det blir jo noe i likhet...
gnikk Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Mediamonkey er nøyaktig det du leter etter ja. Den arkiverer musikken bedre enn alt annet jeg har prøvd, og du har mulighet til å bestemme selv hvordan den skal arkivere. I tillegg kan du sette opp Winamp som player i programmet, sånn for å gjøre alt enda litt bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå