goggen Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Kjøpte Battlefield 2 commander edition med headsett - er en svart plugg og en rosa plugg på denne, mulig jeg er dum nå , men; hvor skal disse plugges inn? Og må jeg gjøre noen innstillinger ellers på pc'en for å få det til å fungere, eller er det bare spillavhengig?
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Den rosa pluggen skal i mic-porten, og den svarte skal i speaker-porten. EDIT: Tviler nok på at du må endre noen instillinger. Endret 21. juli 2005 av MeTa][iC
Snorre Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Som han over sa er den svarte pluggen (minijack) til høytalerinngangen, mens den rosa pluggen er til mikrofon inngangen. På noen lydkort/pc-er er disse inngangene merket med farger. Om dette ikke er tilfelle hos deg er det også små nesten uleselige symboler. Skal gå ann å tyde disse Ellers kan det være lurt å gå inn på volumkontroll i windows. Gå inn på egenskaper eller avansert. Merke av for at mikrofonvolumet skal vises blant de andre tingene. Skru denne på fult. Vær heller ikke redd for at lyden skal bli for høy. En del jeg spiller med har den nemlig alt for lavt, noe som er fryktelig irriterende.
goggen Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Jepp, måtte inn på settings og justere mikkvolumet. Funker fint nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå