Gå til innhold

Noen innvendinger før bestillingen blir sendt?


Anbefalte innlegg

1.00 310686 Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI

PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz

 

1.00 307203 AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939,

512KB, BOXED m/vifte

 

1.00 302393 Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB

Kit w/two matched CMX512-3200C2 DIMMs

 

1.00 308199 Samsung SpinPoint P80SD 80GB SATA2

8MB 7200RPM NCQ

 

1.00 310299 Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket

-939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke direkte innvending, men har selv samme minne på Deluxe kortet, og jeg leste ikke grundig nok om minnet før jeg kjøpte, så ble bittelitt skuffet da jeg fant ut at det kjører CL2,5 og ikke 2 på AMD. Men har likevel ikke angret, det klokker godt (ved god kjøling) og er stabilt.

Hvis du har lest litt om komponetene vet du nok allerede dette :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal kjøpe en disk til seinere når jeg har mer penger. Valg av hovedkort er fordi det er passiv kjøling samt SLI, og jeg er opptatt av at det skal være så stille som mulig.

 

Visste faktisk ikke at det var CL2.5, det var jo litt kjipt da, men hvordan er ytelsesforskjellen mot CL2 i spill vel å merke, er det noe merkbar forskjell? Kanskje jeg bør bestille et annet et i stedenfor.

 

CPU er ; ADA3500BPBOX, vet ikke om det er venice eller ? BIBOX er i hvert fall Winchester.

 

Har i grunn ikke peng til å gå opp til rev. 2 brikker desverre, men er det noe annet minne i 1200 +- prisklassen som vil være et bedre valg enn de jeg har bestilt?

Lenke til kommentar

BPbox er Venice ja.

Når det gjelder minnet ser det av hva jeg kan se ut til at man må legge på noen hundrelapper om man skal få noen som er bedre. Sjekk i alle fall nøye på hjemmesiden ol om du velger noe annet pga CL. Ser det ikke bare er Corsair som oppgir CL2 på P4, og CL2,5 på A64.

Hvor mye man faktisk merker vet jeg ikke, tviler på at det gjør så veldig mye til eller fra i praktisk bruk.

 

Skal altså ikke påstå disse brikkene er noe bedre enn noe annet, men kjører de på 2,5.3.3.5 fra 230-245Mhz (avhengig av kjøling) her hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...