Gå til innhold

Det beste jeg har sett iløpet av min karriere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok zul-farrak i går, og hadde litt trøbbel med å finne tank, så vi spamma /who i orgrimmar og fikk tak i en level 47 polakk-warrior. Han hadde dog ikke flightpath til gadgetzan så han måtte gå ned fra 1k needles. Ettersom det tok så jævlig lang tid måtte jeg jo spørre om han ikke hadde mount, og nei det hadde han ikke, ettersom han hadde brukt 300g på to http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=871 som han DUALWEILDA. hahaha, priceless.

Det hører også med til historien at han faktisk ikke hadde skjold, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger vi ble wipa..

(Ja det er faktisk sant. Alle horde over 40 på sylvanas har sikkert hørt legenden om den lure polakk som begynte å spre seg etter dette runet.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lol, høres ut som om det ikke bare var HAN som var problemet...

I går kjørte vi en 4-manns run i ZF med en 60 rogue, 2x 46 shaman og en 43 mage. Vi kjørte alt utenom tempel trappa og Gah'zrilla helt uten problemer. Denget samtlige bosser. Da vår lvl 48 prest kom tilbake denga vi resten (hadde ikke mallet så det ble ikke noe Gah'zrilla denging).

ZF er ikke noen vanskelig instance så lenge man vet hva man gjør.

Ting jeg legger merke til i pickup teams som ikke er bra;

- healer klasser som løper foran tank for å utforske områdene/lete etter ting(mining, herbs, kister etc) og drar et lass med aggro

- utålmodige folk som puller når de er lei av å vente på tanken (som kanskje er afk)

- folk som går afk uten å si ifra

- tank/puller som ikke følger med på healer-mana men fortsetter å pulle

- folk som beveger seg uten å tenke seg om rundt en combat (og dermed puller flere mobs)

Når man får en eller flere av ovennevnte problemer så bør man revurdere hele instance-run'en og kanskje finne seg et annet team. Ofte viser det seg at man wiper gang på gang på gang.

Guilden vår (Forgotten Heroes - Dragonmaw) tar snart steget opp til guildruns i Sunken Temple, og det gleder jeg meg til. Vi kjører nå runs i Maraudon med stålkontroll (uten warrior som tank, 60 rogue går helt fint) nesten hver dag, og jeg vil driste meg til å si at ZF er hakket lettere enn Mara. Senest i går kjørte vi gjennom *hele* Maraudon (yttre og indre) med følgende team: 60 rogue, 57 rogue, 45 hunter, 46 shaman, 48 priest. Ikke ètt dødsfall og alt gikk smurt. Dette er ikke ment *bare* som selvskryt men å vise at sånt er fullt mulig så lenge man vet hva man gjør. Har forsåvidt også vært med å banke Baronen i UD Stratholme med kun 3 shamans som healere og 1 warrior til å tanke (10-manns raid).

Gleder meg til guilden kan kjøre 5-manns lvl 60 raids i LBRS, Scholo, Strat, DM etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...