FuJJi Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg tjente 120g på 2 dager til mount og plate. Jeg: Gikk til Darkshore og grindet copper ore. Der får du sekkene fulle etter en times mining. Så går jeg til Duskwood og sammler Copper/Tin/iron og litt silver. På AH selger jeg for: 10xCopper ore=70s 10xTin ore=70s 10xIron Ore=1g 10xsilver ore=1.50g. Det ble solgt ut nesten på sekundet jeg puttet det der
Arve Systad Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 FuJJi: da er det like greit å grinde Demoner i Azshara, dropper 3-8 silver per demon, pluss en del runecloth og litt felcloth. Dropper også en del typiske vendor-crap våpen, armors etc. Tipper eg tjener ca 12-18g per time på demongrinding der
Haku Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 kjappeste måten å få masse gull på er å kjøpe det evt rerolle en mage
FuJJi Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 FuJJi: da er det like greit å grinde Demoner i Azshara, dropper 3-8 silver per demon, pluss en del runecloth og litt felcloth. Dropper også en del typiske vendor-crap våpen, armors etc. Tipper eg tjener ca 12-18g per time på demongrinding der jaja. men snakka om 40 lvl mount.
Iver. Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 FuJJi: da er det like greit å grinde Demoner i Azshara, dropper 3-8 silver per demon, pluss en del runecloth og litt felcloth. Dropper også en del typiske vendor-crap våpen, armors etc. Tipper eg tjener ca 12-18g per time på demongrinding der Gi meg koordinater og navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå