Plomma2 Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Tihhi, litt morro at guilden som jeg er officer i ble nevnt som en av de store Og hvilken guild er det? jeg tipper CS (clan skallagrim) btw, veldig positivt overasket over hva dem i cs har klart å få til i det siste, med noen av de mer eller mindre merkelige enkeltindividene dem har i den guilden ^^ Er ikke Clan Skallagrim spekket med folk fra tidligere Einherjar? Kjenner endel derfra Jo. Først Einherjar, så Dark Empire, så Clan Skallagrim. Dem påstår likevell at clan skallagrim er en 5-år gammel EQ-guild, noe jeg ikke får til å gå opp. :o Dem er hvist hatet like mye på horde siden som på alliance siden. Vi har blitt spurt av to horde guilds om de kunne få rapportere måten de holder på mot oss for å få dem straffa. Sier vel sitt.
Haku Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Tihhi, litt morro at guilden som jeg er officer i ble nevnt som en av de store Og hvilken guild er det? jeg tipper CS (clan skallagrim) btw, veldig positivt overasket over hva dem i cs har klart å få til i det siste, med noen av de mer eller mindre merkelige enkeltindividene dem har i den guilden ^^ Er ikke Clan Skallagrim spekket med folk fra tidligere Einherjar? Kjenner endel derfra Etter det jeg har hørt skifta dem fra einherjar\DE til CS fordi einherjar og dark empire hadde så styggdårlig rykte på servern, noe ufortjent for endel gode members der, men for all del, dem hadde sin del av tards
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå