danilovic Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Haha, altså, min måte å eie folk på, er å gi dem health degeneration som faen, så jeg tenkte at jeg skulle gjøre det på doppelganger også. Jeg bruker tre skills; Rotting Flesh, Phantom Pain og Conjure Phantasm. Etter dette fyrer jeg på med litt Deathly Swarm. Første gangen tok jeg han nesten. Han hadde maks 30 HP da jeg døde, og han døde rett etterpå, og jeg fikk 50000 xp. Neste gang dreit jeg meg ut, da han satt Conjure Phantasm på meg først (som er den av de tre skillsa som drar mest degeneration), og jeg så at han hadde mye mer HP enn meg. Rett før jeg døde rakk jeg å slenge inn en Deathly Swarm, og jeg tok han med faen meg ikke mer enn 10 HP. Hadde jeg flaks som faen, eller var taktikken min god? Endret 20. juli 2005 av sosohal
OleR Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg vill nå sagt at der var flaks. Med tanke på at dens angrep gjør mye mer skade + at alle skills er max speccet.
bkak Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Mens de fleste NPCer har fått "trening" i ferdighetene sine, så er dobbelgangeren dum som et brød. En elementalist kan ta med alle de forskjellige elemental attunements og flare, og så bare spamme i vei mens doppelgangeren står og forbreder seg på å kaste air, earth, fire og water-magi som han ikke har tilgjengelig. Riktignok er det lett å drepe ham uten å tilpasse ferdighetene hvis han bestemmer seg for å bruke skills i feil rekkefølge. Jeg løp inn med standard skillbar første gangen, og han droppa på seks sekunder. (han brukte conjure flame, og så frenzy, slik at jeg gjorde dobbel skade mot ham)
hausoo Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 kan jeg få spørre hvem dopelganger er? jeg har gjort alle missions, men kan ikke huske denne bossen.
Stifi Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 kan jeg få spørre hvem dopelganger er? jeg har gjort alle missions, men kan ikke huske denne bossen. Han du må ta for å komme til The Dragon`s Lair. Du stikker til han i Augury Rock. Ved å snakke med ghost pristen. Så får du den greia på deg. Og går på den tre tegne sånn at steinen opner seg. Dobbleganger er han som liggner på deg i skill. Han som har dem samma skilla som deg. Bruker dem samma og. Nå må du begynne å huske.
bkak Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 kan jeg få spørre hvem dopelganger er? jeg har gjort alle missions, men kan ikke huske denne bossen. Før ble han kalt mirror self, men det ble endret på ganske nylig i en eller annen patch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå