Gå til innhold

BF miljø / CS miljø

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg digger folk som spiller BF, alle er hyggelige og samarbeidsvillige. Så sant man holder seg unna catchgamer da...

Hørte foresten en "Catchgamer" histore fra en kamerat i går:

Han fløy rundt i en Mig, når han kommer over over fiende basen stå en kar med sting og prøver å skyte han ned. Kameraten min bestemmeer seg for å bombe han og gjør en fulltreffer. Da flommer det over med klaging på baseraping osv. osv.

Etter at samme fyr spawna nytt skjer det samme, han bruker stingeren til å skyte ned flyet. Og han blir bomba... Da viser det seg at det var en admin som brukte stingeren og banner kameraten min for "excessive baseraping".

Når ble det ulovlig å forsvare seg selv mot å bli skutt ned?

Endret av PC Bjørnen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når ble det ulovlig å forsvare seg selv mot å bli skutt ned?

Alt som skyter ut fra basen eller flykter til basen er lov å ta. Og visste ikke at det var adminer på Catch, men om de oppfører seg slik så er det kanskje liksågreit at de aldri er der :p

Skrevet

Et annet tilfelle var da jeg sto minst 200 meter borte med sniper, og drev med masse sniping. Akkurat samtidig er det en BH, en tank og en APC som raper basen vår

Men det er jeg som blir kicka for baseraping :mad:

Skrevet
Jeg tror CS miljøet kunne lært av omtrent alle andre miljøer.

Btw, les denne tråden.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=262281&st=20

En ekte CS gamer er med der :)

Anbefales, virkelig bra lesning :)

Grunnen er at de som spiller det er jo syke! <- synes standarden var satt allerede eg din homofjott aka ALEX, klovn.

Alex sier: er ikke hver dag man blir kalt homofjott :!:

synes du var typen til å høre det hver dag. btw saklige inspill du kommer med, stay on topic pls fucktard :love:

og plutselig:

helvete earth, kor moden eskje du liksom!!11oneone

Enda bedre:

synes ikkje nokken av dokkar nobs bør snakke om cs tbh, public eskje cs tongue.gif

public er et greit sted å utvikle seg og øve den første tiden, men til alt annet suger det. og til alle dere som ditcher cs vet nada om ka dokkar snakkar om, suckerz!

stryk suckerz så har dokkar et saklig innlegg, bare synd at ordkløveri herjer på dette fetteforumet med idioter som alex i spissen

herregud greier du ikkje finne på nokke bedre å si enn å quote ditt fetthue?

Ouch, that has to hurt!

alex er forledrene dine søsken? slutt med fettnubingen er du snill, og du er klovnen om du lurer

It's funny because it's UNtrue

skriver nok rimelig bedre norsk enn de fleste her inne, men det var vel heller ikkje poenget med posten?

Jaja, gidder ikke quote mer. Gotta love christaaah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...