Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja har sett på den fra PoS, men må gjøre pre-quest men finner ikkje ut hvor det starter.

I Dalaran eller du kan fly direkte til plassen hvor de tre nye dungeons er og begynne på den første. På innsiden plukker du opp eller fortsette med chain-questen.

Skrevet

Stusser over en ting nå om dagen jeg.

hit cap for hunters er jo pisse ennkel å nå, spesielt om man er draenei.

Det er helt vanvittig hvor mye +hit gear som dropper i ICC 10\25.

løper rundt med dobbelt så mye +hit som jeg trenger, og sliter med å finne gear uten +hit.

Begynner å angre på at jeg bytta til draenei, så mye stat som er waste.

Andre som har samme "problemet"?

Skrevet

Jeg har klart å droppe en god del hit. Fikk bort Onyxia necken, og bruker og 2 leather items som gjør at jeg ,mister 100ish hit...

Bare å prioritere!

Skrevet

Hvis du ikke har kjempe bra gear så start med Surival spec. Når gearet ditt er godt nok går du over til MM.

Har i gjennomsnitt 232 itemlevel på min hunter og jeg er fortsatt survival, tror ikke jeg kommer til å bytte over når jeg kommer lenger opp. Liker spillestilen. Jeg har BM som offspec.

Skrevet

Har en hunteralt no som nylig dinga 40. Den er vel egentlig kun en moro-char og er MM specca. Instance levling.

Spørsmålet var vel egentlig ka dei 2 beste major glyphsa kunne vere?

Vurderer å glyphe inn volley, (blir en del aoe pulls i inst) og eg går _ofte_ tom for mana, når en skal skal chainpulle, og samtidig henge med på dpsen =)

Har per idag glypha serpent sting, men det også virka noke meiningsløst då den sjelden tikker ut.

Mind you at det e low level glyphing her (lvl40). MM spec, og instance levling. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...