Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Jeg personlig liker gris best. Den er helt super. Den DPS'en man mister, tjener man inn igjen ved å kunne gjøre mer DPS med bow/x-bow/gun. Så det så. :)

9443805[/snapback]

 

Lenge siden jeg parkerte grisen, var vel rundt level 51-52. Etter den tid brukte jeg en ugle, som var vel så bra om ikke bedre.

 

Når jeg passerte 68 så ble det en Wind Serpent, og bruker den fortsatt. Som BM hunter handler det alt om å ha et pet som gjør max skade. Ligger vel i BM hunterens natur :) Ved å bruke skills riktig så kan jeg fortsatt kjøre på med max damage til tross for at petten min ikke gjør så mye threat som en gris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Theorycrafters har en ny teori på hit til hunters nå. Seneste forandringer på def på lvl 73 mobs tilsier at det er nå 9% hit som trengs for å ikke misse på en lvl 73 boss.

 

- Changed hit mechanics to work off of 0.1% chance to hit penalty for the first 10 points of difference in weapon skill vs. defense, and 0.6% for more than that. This results in a base miss chance on level 73 targets of 9.0%. These number have been confirmed by extensive testing by members of Elitist Jerks, most notably Olgas for Hunters.
Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
290 hitrating her som rogue, men er jo np i kara da ;) Alt pvegearet har jo hit :D Dessuten er ikke crit like viktig for oss (regner med det er viktig for hunter, men ikke sikker(Pets scaler med ap, ikke med crit)).

9447459[/snapback]

 

Hadde ikke vært no problem om bladed shoulderpads of the merciless, skoene fra moroes, chesten fra netherspite og diverse ringer hadde droppet.

Har også bare sett r&j en gang, begynner å bli lei av å drepe den j'vla ulven.

 

Og avhengig av spec er crit fantastisk for hunters.

Med min 41/20 spec gir en crit 130% skade, plus 50 focus til pet, plus kill command som i tillegg har 20% ekstra crit chance, og proccer FI.

 

Så crit er gode greier :)

Lenke til kommentar
Theorycrafters har en ny teori på hit til hunters nå. Seneste forandringer på def på lvl 73 mobs tilsier at det er nå 9% hit som trengs for å ikke misse på en lvl 73 boss.

 

- Changed hit mechanics to work off of 0.1% chance to hit penalty for the first 10 points of difference in weapon skill vs. defense, and 0.6% for more than that. This results in a base miss chance on level 73 targets of 9.0%. These number have been confirmed by extensive testing by members of Elitist Jerks, most notably Olgas for Hunters.

9446152[/snapback]

 

Vet nå ikke helt om den teorien stemmer, kan faktisk ikke husket å misset et fordømt skudd på 73 bosser enda. Og jeg hadde lenge kun +136 hit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...