Gå til innhold

Klage..?


Anbefalte innlegg

Skulle bestille keyboard fra itbutikken sammen med noen andre deler. Alle de andre delene hadde de på lager men keyboardet skulle de få inn 22/7. Så fikk jeg mail om at de hadde fått varen inn på lager, men dagen etter så fikk jeg mail igjen.. "tomt for det keyboardet jeg skulle ha".. Så blei keyboardet sletta fra ordrelista mi selv om jeg hadde kryssa av på delordre... dvs. at de skal vente med å sende pakka til de har fått alle delene. Men tror du ikke de nissene har sendt den pakka allerede. Så nå må jeg bestille keyboard i fra et annet sted og taper seff penger på det.. (porto)

 

Synes dere jeg bør klage evt. få kompensasjon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-31 08:05, As}{antii skrev:

Vel man får kompensasjon for mye rart.. de kunne i såfall sendt meg keyboardet gratis (de betaler porto og for keyboardet) siden de "glemte" at de skulle sende alt i en pakke.. det var først og fremst det jeg mente med kompensasjon



 

_________________

"Your balls are shrinking with you,

and the fact that you've got "replica" written on side of your gun, and the fact that I've got "Desert Eagle.50" written on side of mine..should precipitate your balls into shrinking with your presence.Now fuckoff!

 

[ Denne Melding var redigert av: As}{antii på 2002-07-31 08:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...