Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Om du er ute etter nettopp en 3G-telefon er dette absolutt en modell verdt å merke seg, men om 3G derimot er unnværlig, bør du absolutt vurdere andre telefoner. Z800i sliter nemlig både med stor størrelse, et middelmådig kamera og dårlige taster. Da kommer de positive sidene som stor skjerm, god batterikapasitet og masse av underholdningsmuligheter litt i skyggen."

Lenke til kommentar

Hvis du ser i forhold til butikk prisen, som ligger på mellom 4000 og 5000,så er vel 3400 rimelig :thumbup:

 

Den har en stor skjerm,plass for minnekort, 3g, mp3 spiller, har det meste egentlig, i begynnelsen kan den kansje føles litt stor får noen, men det er ikke å ille som mange skal ha det til ;)

 

Den har et nydelig design,og er kraftig bygd opp, ingen løse deler osv.. :thumbup:

Kameraet kan jo ikke måles med K750, men det er jo megapiksel, så det er bra på dagens marked :w00t:

 

Jeg har den selv, en mobil jeg anbefaler :w00t::love:

Lenke til kommentar
sir-alex du som har en z800i, hvordan er den på mp3 og lyd, er k750i et bedre valg hvis jeg ønsker en god mp3 spiller på mobil? det blir jo ca samme pris

Jeghar ikke prøvd så mye, men z800 har em bra mp3-spiller, den har enspiller som spiller også når den er klappet sammen(det står sang info osv på detlille skjermen). Z800 har også en større skjerm :thumbup: vel og merke.+ 3g selvfølgelig

Lenke til kommentar
har også tenkt litt på samsung z500, er det noen som har en mening om denne?

 

vansklig valg det der med ny mobil :(

Z500 ser finere ut (etter min mening), er nyere, støtte for Trans Flash minnekort.

Z800i begynner vel å bli ganske utdatert nå. Ble lansert i fjor som V800i og kommer nå lenge etterpå ut med samme spesifikasjoner man hadde i fjor...

Lenke til kommentar
har også tenkt litt på samsung z500, er det noen som har en mening om denne? 

 

vansklig valg det der med ny mobil  :(

Z500 ser finere ut (etter min mening), er nyere, støtte for Trans Flash minnekort.

Z800i begynner vel å bli ganske utdatert nå. Ble lansert i fjor som V800i og kommer nå lenge etterpå ut med samme spesifikasjoner man hadde i fjor...

Jeg har hatt Z500 øfr å, det somer negativt med den er Litenskjerm, skullegjerne vært større :mad: Jeg må helt klart si at Z800 er bedre :thumbup:

Lenke til kommentar

Har selv en Samsung Z500 og er kjempe fornøyd med den. Skjermen er akkurat passe den og den fungere kjempe bra til videosamtaler (ja, jeg har prøvd). Så jeg vil mene den er absolutt å anbefale. Min forrige telefon var 6680, som også er en kjempe telefon, men størrelsen til Z500 er absolutt å foretrekke.

 

Så jeg har ikke ville nølt med å kjøpe den.

Lenke til kommentar

En annen stor forskjell er jo kameraene, kameraet på Se z800 er 1,3 megapiksel( 1280x960 pixels) og kameraet på Samsung z500 er 1 megapiksel( 1096x768 pixels)

 

Altså kameraet til Se z800 er bedre :thumbup: + at den har fotolys

 

Her er specsa:http://gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=1050&idPhone1=1042

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Men tenker du på skjerm og kamera, så bør du gå for 6680 i stedet. Bildene der er kjempe gode og du har en god og stor skjerm.

Men nå var det vel egentlig Z500 og Z800 han var interessert i da, ellers så kan vi jo nevne en haug av mobiler ;)

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Selvsagt, men en bør bestandig ha alternativ. Men tilbake til posten da, så hadde jeg valgt Z500. Z800 blir for stor. Den er stor lukket og enda større åpen. Z500 har en fin størrelse, passer lommen. Den har 3G, doble kamera, mulighet for minnekort og god skjerm. Z800 har også dette, men som sagt. Størrelsen er god på Z500.

 

Jeg har alltid hatt Nokia, men når jeg fikk muligheten til å skaffe meg denne var det ingen tvil. Eneste negative er at den ikke har EDGE.

 

+ Skal du ha en mobil med fotomuligheter eller kamera med mobilmuligheter? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...