kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 De tre tingen jeg fant ut er 1.Hvis du kjører med båt gjennom "Laksetrappa" (Demningen like ved den store broa) så får du det mest sinnsyke stuntet som er mulig i spillet (synes jeg da) 2. Prøv aldri, repeterer aldri, å utfordre en M1A2 med buggy 3. Du kan faktisk kjøre over, og reparere, en bro hvis du kommer med buggy i full fart
w00tson Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvordan hadde du tenkt å ta den M1A2en med en buggy? Eneste måten måtte være med selvmordsbombing. Laste buggyen full av c4, kjøre bort og blåse seg og tanken til himmels Og 3. hørtes faktisk litt nyttig ut, om en har hastverk
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Og etter en runde i Dragon Valley fant jeg nok en ting ut Båter er veldig sårbare hvis en AH-IZ (Eller hva det enn nå er) finner den
Radial Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Gratulerer Kenneth, du har nå gjort deg fortjent til en eller annen ribbon. Må vel være det sagnomsuste 'våghals ribbon'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå