Edmund Blackadder Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Hei! Dette kan virke litt komplisert, men kanskje det går.... Saken er at jeg laster ned noe som jeg skal ha med på ferie på laptopen. Jeg reiser i morgen tidlig. Laster ned på min stasjonære (til en ekstern som jeg skal ha med). Men det kan hende at denne nedlastningen på den stasjonære ikke blir ferdig til i morgen. (Jeg bruker Bitlord som torrent program) Og Bitlord lager noen filer som heter "uferdig nedlasting", så kan jeg på enellerannen måte fortsette nedlastningen på den bærbare maskinen hvis jeg bare skifter den eksterne Harddisken til den bærbare? Jeg har torrenten som brukes og jeg bruker samme program på den bærbare. For da kan jeg fortsette nedlastningen på internett i utlandet. Er det mulig? Hvis det er noe som er uklart så please, tell me. Tusen takk! Håper på et raskt svar ettersom jeg har knapt med tid. Tusen takk igjen! Endret 18. juli 2005 av Edmund Blackadder
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Tror det skal være mulig å fortsette nedlastingen av en uferdig torrent. Fungerer i alle fall med Azureus.
Goophy Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Kopier over filene og torrenten. Husk å ha samme katalogstruktur på filene. Så bare velger du å lagre torrenten der de gamle filene alt ligger.
Edmund Blackadder Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 (endret) Tusen takk! Håper virkelig det funker! Og jeg trenger ikke å kopiere i det hele tatt for jeg skal bare koble den eksterne Hardisken til den bærbare. Endret 18. juli 2005 av Edmund Blackadder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå