The_evil_blue_toad Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Har et nvidia gforce fx5600. Etter at jeg lastet ned de siste gforce driverene fra nvidias side har jeg hatt problemer med pcen min, dette er faktisk ikke et nytt fenomen. Det har skjedd de siste 3 gangene jeg har lastet ned driverene (første gangen var det ikke et hyppig problem, men før forrige formatering skjedde det samme). Rett etter å ha lastet ned driverene og installert de oppstår dette. Når jeg starter opp maskinen kommer den til loade skjermen for windows xp, og deretter restarter den. Etter dette starter den gjerne opp igjen og når fram til windows. Likevel er det et veldig irriterende problem, og jeg er 100% sikker på at det er driverene som trøbbler. Siden det er greit å ha de nyeste driverene vil jeg veldig gjerne ha en løsning, eller høre fra andre som har opplevd det samme. Det er enkelt nok å rulle tilbake driverene, men er litt kjedelig å møte problemer på grunn av gamle drivere. Edit: Så nettopp den fine nvidia tråden rett under. Litt trøtt akkurat nå Håper likevel på å få svar. Endret 18. juli 2005 av The_evil_blue_toad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå