Dondrio Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 (endret) Som dere kansje har lest i en tiligere post så har jeg startet en priest (lvl 20 ) Men vennene ble litt "sure" på meg da siden de påsto at de måtte hjelpe meg med alt... Men!!! jeg priest er jo ikke så dårlig.. du trenger vist ikke og så og hjemme deg bak en busk og kommer fra heale og gjemme deg igjen, nei... banker 2-3 stk (3 bare vis jeg har flaks) alene jeg:D hvorfor undervurdere alle (noen ihvertfall) priest? Endret 17. juli 2005 av Dondrio
Dondrio Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 da beklager jeg sterk... da er det vist bare de tullingene jeg henger med som undervurder dem!
Acurus Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Priest er den desidert mest ønska klassa i spillet. Iallefall når det kommer til instances. Har hørt shadow priest er noe av det verste man kan møte på i PvP og så absolutt ikke undervurdert. Men det går litt seint og lvl i starten kanskje.. Men gled deg når du dinger 30. Da kommer mange til å misunne deg å vere priest!
Dingot0m Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Men det går litt seint og lvl i starten kanskje.. Men gled deg når du dinger 30. Det kan jeg bekrefte. Rundt level 30 begynner prester å sparke rompe.
Dondrio Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 nah.. syntes de eier nå og jeg:D offtopic: jeg er trøtt orker ikke legge meg
uberhunter Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg kan bekrefte at priest er en like god klasse som alle andre til å levle. Ikke hør på folk som sier noe annet, det er bare tull at prester er dårlige til å levle.
Lucas Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Er preist lvl 36, hadde 800XP, gikk inn i SM og tok 2 instancer, kom ut med over 35K XP Priest KAN være vanskelig å levle, kommer helt ann på hvor du er vettu !
Blakken Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 En som spiller Priest rett eier passe i PvP. /m Shadowform kan de pøser ut seriøst mye skade.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Priest, og healers generellt, er veldig ønsket i instances - jeg får ofte whispers når jeg er i Ironforge om jeg vil bli med i instances. Som alle har poengert over, så sparker en shadow-specca priest rumpe.
Sjark Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er level 50 shadow priest nå, fikk min venn (level 60 mage) ned til under 10% hp før han tok meg, og jeg vant mot en level 50 rogue 6 av 7 dueler. Er ikke mange klasser som tar meg lett i pvp. Og folk spør meg heile tida, "wanna join for maraudon" og lignende. For gruppe til instance drittlett! Priest for the Whinner
dor123 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 priest tar lang til og lvl,er har vært holy priest helt fra startet av og det har tatt grise lang tid og komme opp til der jeg er nå,lvl 54!priest er de mest ønska i grupper,tar alderi lang til og få gruppe i høye instancer!elsker priesten min,morro og alltid og få team!men skulle ha vurdet shadow tidligere i spillet,lettere solo!!!
Masse Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg syns det var hardt å soloe (gjorde ikke det så veldig mye, men en del). Det har nok mest med min spillestil å gjøre. Jeg skulle være healer, så jeg nektet å kjøpe shadow spells (Bortsett fra SW:P da)
E.T Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Vil si at en warrior er mer ønsket i instances en priests. Fins mange healere, bare 1 tank (Nei, pala har ikke aggrokontroll). Men priest er av mange settt på som den desidert beste PvP klassen, samt den desidert beste healeren
Trygve Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Vil si at en warrior er mer ønsket i instances en priests.Fins mange healere, bare 1 tank (Nei, pala har ikke aggrokontroll). Druid har taunt
bOMS Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvis man skal levle som prest bør man spille solo, og gå shadow. Du dreper fort og klarer høye levels mobs, selv elite. Og når det gjelder å være healer i instances er det ikke noe problem å være healer og shadow specca. Det er først når man kommer til de instancene man bør være 60 i som det er en fordel å ha noen poeng i holy. Men det er jo smak og behag, men for meg fungerer det ikke å spille solo med en holy specca priest. Man gjør for lite skade, og det tar alt for lang tid. Men som shadow specca går det unna som bare det. Ellers er jeg enig her med at det ofte mangler tanker også. Men det er ingen healer som prester når det gjelder å heale aoe folk., Og å heale npr man selv blir aoe'et. Prester har pw: shield, pw: fortitude og prayer of healing som gjør at de er veldig nødvendige å ha med seg i en gruppe. Til å heale tanken derimot kan en druide gjøre en vel så bra jobb, og shamans kan også heale ganske bra, og sikkert Palladins også.
dnthalhuk Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Vil si at en warrior er mer ønsket i instances en priests.Fins mange healere, bare 1 tank (Nei, pala har ikke aggrokontroll). Har spilt priest til 46, og har nå en warrior 40. Av egne erfaringer vil jeg si at det er mye enklere å finne gruppe som Priest, enn warrior. Priest er den klassen som er mest ønsket, basta bom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå