Gå til innhold

Kjøp av hovedkort!


DevianX

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg har alle deler til en ny pc. og trenger et bra hovedkort og ram. Hva anbefales. Maskinen skal brukes til spilling og overklokking. Jeg har en vifte på 120mm. Men trenger en cpu vifte? Skal jo gjerne klokke litt. Så hva er best til rimelig penge. Dessuten skal ikke pc'en bråke så sinnsykt!

 

er dette bra fra abit? BD7II-RAID og ram. Hva burde jeg ha, siden jeg skal klokke litt. Budsjettet mitt er kun 3000,-

 

 

Dette har jeg fra før:

 

P4 2.2 533 bus

Geforce 3 ti 500

Lan

Lydkort

Harddisk

cdrom/brenner/dvd

 

 

Takk på forhånd!

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Divxdude på 2002-07-30 13:51 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville kjøpt dette sis chip sett hovedkortet for det er meget bra til overklokking! Asus Mainboard S-478 SIS645DX ATX Audio UDMA133, P4S533 Selger det på psdata for 999,- og ram ville jeg kjøpt: APACER Memory 512MB PC-333 DDR PC2700 Orginal, 512MB PC-333 koster 1495,- på psdata. Kommer på ca 2500 for begge disse komponentene så det ligger under budsjettet ditt!

Lenke til kommentar

Hei, jeg har Intelp4 northwood (533mhz fsb)

jeg kjøpte meg MSI hovedkort ->http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=79&MODEL=MS-6567

 

det kjører på sis645dx chipsett, kjempebra kort!!

1200kroner på http://www.psdata.no

 

-533mhz fsb, (oppklokkbar)

-Raid kontroller på kort som er kjempebra, jeg kjører 2x IBM80gb på den.

-Usb2.0 Usb1.0, lydkort på hk med Digital spdif utgang (både fiber og coax) helt Genilait!!

-kjempelett å klokke, klokker 1mhz av gangen, slik at du kan kjøre den hastigheten som funker optimalt.

 

Det er en billigere utgave av kortet uten raid, men raid er ett must så slik bør man ikke unnvære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...