fxwz Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 La akkurat inn XP på en PC. Tenkte da at dette var norsk XP, men det var det da ikke. Kan jeg gjøre noe for å skifte språk på hele greia, eller må jeg skaffe norsk XP cd?
Moltrez Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Norsk XP - Norsk XP cd Engelsk XP - Engelsk XP cd Tror ikke det finnes noe som "bytter operativsystem språk", men kan jo ha fløyet forbi meg også det.
wil Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 neida Morltrez. det har ikke fløyt forbi deg noe. det går ikke an å bytte språk i Windows, uten at man har en XP cd på det språket man vil ha. hold dere til Engelsk dere som har Engelsk da vel. mye enklere, dessutten kommer det nyere programvare først på Engelsk også. dette gjør også saken lettere
Marti Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 neida Morltrez. det har ikke fløyt forbi deg noe. det går ikke an å bytte språk i Windows, uten at man har en XP cd på det språket man vil ha. hold dere til Engelsk dere som har Engelsk da vel. mye enklere, dessutten kommer det nyere programvare først på Engelsk også. dette gjør også saken lettere Også lærer man mer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå