Gå til innhold

Ting og tang til XPS


yokko

Anbefalte innlegg

Hei, nå er xps`en min bestilt...

Derfor lager jeg et nytt innlegg, slik at jeg vet om tips og triks som kan være nyttig når maskinen kommer.

 

Jeg har lest 9300 sin leder tråd... kan jeg bruke noen av de samme programvarene for å gjøre den mer stillegående osv??

 

Når jeg får den, vil den komme med den nyeste driveren til skjermkortet?? ellers hadde det vært fint om en kunne gitt meg en link...

 

Jeg var inne på Tom Waits for Alice sin leder tråd... men fikk kunne ikke se noen bilder :( fint hvis noen har noen skikkelige bilder av den....

 

Ellers ønsker jeg at noen kunne gitt meg linker til nyttige programmer som kan brukes til xps`en....ser at det er endel på 9300...kanskje jeg kan bruke noen av de??? :thumbup:

 

Takk

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, men min host solgte hele hostingdelen til et annet firma og av en eller annen grunn ble ikke den siten (jeg hadde to der) flyttet over til den nye, angivelig av tekniske årsaker. Desverre fikk jeg aldri noen beskjed på forhånd, de bare slettet hele siten og sa "tough luck"... :thumbdown:

 

Men jeg skal legge dem ut på nytt etterhvert, på en annen site...

 

Ellers har jeg hjulpet deg og fjernet caps i overskriften din. Det er i strid med retningslinjene.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Takker og bukker Geir..

 

Jeg så på linken Spook gav meg.. men for å si det sånn ble jeg ikke så mye smarter... Det var jo ti tusen av linker til forskjellige drivere.. kan noen gi meg et konkreet nr/tall jeg skal se etter??

 

takk

 

-yokko-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...