r0zie Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Tenkte jeg skulle ungå å bumpe en gammal tråd så jeg lager en ny en. Forrige tråd sto det hvor ubeskrivelig lang tid du brukte (han fant ut 3 år non-stop) på å få max rank og altså alle våpena.. Jeg får skrive ned noen tanker jeg har gjort meg rundt det Jeg kjøpte spillet på mandag som var, og har spilt en del etter middag til leggetid i 3 dager. Jeg har fått litt over 1000 poeng, noe som tilsier at jeg har fått gjennomsnittlig cirka 333 poeng per dag (pluss/minus) Siden max rank fant vi ut her om dagen var 250 000 poeng så tar det faktisk ikke *så* utrolig lang tid som mange av oss har trodd. Om du sier at jeg spiller like mye framover hver dag som jeg har gjort siden mandag så fant jeg ut at jeg vil bruke rundt 2 år på å få høyeste rank. Så de fleste vil vel bruke mellom 2 til 3 år på å få høyeste rank. Nå er sikkert noen av oss her lettet Jeg er vertfall. I går fikk jeg unlocke et nytt våpen, før jeg gjorde det så lasta jeg ned en weapon unlocker til singleplayer og testa de forskjellige våpena først.. Det jeg kom fram til var at en bør egentlig unlocke det våpenet som er til det kittet man spiller mest, for de våpena som blir unlocka er egentlig ikke så mye bedre enn de orginale - mener jeg vertfall Jeg endte opp med å unlocke AG3 selv om jeg spiller mest medic da men.. Så det jeg kom fram til i mitt rotete sinn var da at å unlocke våpen har ikke så utrolig mye å si for hvor mye overtak du har på fienden ettersom de ikke er så mye bedre, og rankingen er mest for å vise andre hvor mye du har spilt osv.. Det er vertfall min teori. Forøvrig er bf2 et av de feteste krigsspilla jeg har spilt Og jeg håper virkelig at bugs og småfeil i spillet blir ordnet (inkludert å fikse den ¤( treige servernbrowseren i spillet) Fint om noen reflekterer osv og er intelektuelle med meg, det er kåz. Link til enkel weaponunlocker: linkelink
Markaren Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Det var ikke 250 000 opp til øverste rank, men 2, 500, 000!!!!! Det er 10 ganger mer!! Det vil ta 10-20 år for deg, om jeg ikke har rekna feil Endret 15. juli 2005 av Markaren
r0zie Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Jaja. Poenget mitt var vel egentlig at det ikke var nødvendig å ha høyeste rank for å være god - bedre eller best
Supervisor Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Det var ikke 250 000 opp til øverste rank, men 2, 500, 000!!!!!Det er 10 ganger mer!! Det vil ta 10-20 år for deg, om jeg ikke har rekna feil :!: :!: Fyyy.... det er mye... Er den våpen unlocker for versjon 1.0 eller 1.01? Jeg har v.1.0 og det skjer ingen ting når jeg patcher. Endret 15. juli 2005 av jokab
r0zie Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Jeg unlocka våpena i går uten å ha updatet bf2.. jeg fant ikke helt ut ossn jeg valgte de nye våpena først men, når du velger spawnpoint, så er det en liten toggleknapp i høyre hjørnet for hvert kit du kan velge så du velger mellom standard og unlocked våpen..
Archangel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jaja. Poenget mitt var vel egentlig at det ikke var nødvendig å ha høyeste rank for å være god - bedre eller best Stemmer det og det er nettopp det som gjør "rankingen" temmelig svak. Viser hovedsaklig de som har mest tid til å spille, skulle heller operert med en point \ antall runder ratio etter min mening med en viss poengsum for i det hele tatt og bli ranket. Da hadde man ungått at noen spilte noe svært gode runder, men få og allikevel kunne ligge høyt på rankingen, og slik det er nå MYE spilletid er påkrevd. Endret 15. juli 2005 av Archangel
Markaren Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jaja. Poenget mitt var vel egentlig at det ikke var nødvendig å ha høyeste rank for å være god - bedre eller best Stemmer det og det er nettopp det som gjør "rankingen" temmelig svak. Viser hovedsaklig de som har mest tid til å spille, skulle heller operert med en point \ antall runder ratio etter min mening med en viss poengsum for i det hele tatt og bli ranket. Da hadde man ungått at noen spilte noe svært gode runder, men få og allikevel kunne ligge høyt på rankingen, og slik det er nå MYE spilletid er påkrevd. Rising Star prøver vel å vise dette, eller???
Archangel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Vet ikke, men rankingen som man har totalt er vel poeng betinget.
r0zie Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 (endret) blir vertfall lett å peike og le av folk om en 20\30 år Edit: Leif Endret 15. juli 2005 av r0zie
Arne_F Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Link til enkel weaponunlocker: linkelink Er det cheats?
Elensar Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Link til enkel weaponunlocker: linkelink Er det cheats? Ja, men berre til Singleplayer.
r0zie Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 er ikke cheats direkte.. uansett har det null invirking på multiplayer konseptet etter som programmet endrer en fil sånn at den ser ut som den "lovlig" opplåste filen (hvis jeg har forstått det rett) har vertfall fint lite å si for multiplayer delen å gjøre.
Arne_F Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Kan heller venne meg til de våpnene som jeg har fra før av.
r0zie Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 eventuelt ja.. syns egentlig de våpena som ble låst opp bare var dritt..
Togo Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 De våpnene som blir unlocka er jo på alle måter bedre enn sine foregående. Hagla til Engineer f.eks er semi-auto og ikke überkraftig, mens jackhammeren som blir unlocka er auto pluss veldig kraftig. Support våpenet som du kan unlocke har faktisk bevist seg for å være et av de beste våpnene du kan unlocke siden det er utrolig kraftig og er mye mer treffsikker enn M240 SAW'en. L81A1 til medic har en scope og full auto, mens M16'en har bare burst og vanlig jernsikte. Osv, osv.
Markaren Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 De våpnene som blir unlocka er jo på alle måter bedre enn sine foregående. Hagla til Engineer f.eks er semi-auto og ikke überkraftig, mens jackhammeren som blir unlocka er auto pluss veldig kraftig. Support våpenet som du kan unlocke har faktisk bevist seg for å være et av de beste våpnene du kan unlocke siden det er utrolig kraftig og er mye mer treffsikker enn M240 SAW'en. L81A1 til medic har en scope og full auto, mens M16'en har bare burst og vanlig jernsikte. Osv, osv. Jeg også har funnet ut dette, jeg synest at de unlock våpna er bedre enn sine "forgjengere"! Særlig PKM, AG3 og kanskje spec ops våpenet, har ikke prød dei andre noe særlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå