Gå til innhold

Ganske morsom landing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på Gulf of Oman, stjal meg et fly, men så ble flyet så herpa takket være at en F-35 bomba akkurat på riktig sted sekundet før jeg tok av. Så jeg skyter ned han, og så må jeg lande og få reparert flyet. Men jeg lander ikke på rullebanen.

Jeg lander i åsen like utenfor flystripa :blush: Og på en eller annen måte greier jeg å takse hele veien inn til reparasjonsområdet. Gjennom den trange inngangen til basen og alt

Det som er mest utrolig må vel være at ingen så meg. Og det var ingen idioter som løp rett på meg.

Etter reparasjoner greier jeg å ta av samtidig som den andre SU'en tar av

Synd jeg ikke har screens

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg lander som oftest slik:

\

\

\

\

\

Man burde jo lande slik

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Edit: Hvorfor funker ikke ASCCI (eller hva det enn nå er) her

Fin, ikke så altfor skråvinklet landing

VTOL-landing er jo nærmest et mareritt! Man må stille seg inn til VTOL-måte, og når man har greid det så er man som oftest langt unna carrieren

Endret av kenneth11
Skrevet
VTOL-landing er jo nærmest et mareritt! Man må stille seg inn til VTOL-måte, og når man har greid det så er man som oftest langt unna carrieren

Hvis man ikke tenker så realistisk er det faktisk veldig lett og ta vtol-landinger, vtol er dårlig implementert og kan utnyttes lett. Kom fort ned og bruk jet'en til å bremse så detter bare flyet på plass, no problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...