Jihadinmymind Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Skulle logge inn idag, da stod det at min time hadde experienced. Dette visste jeg ikke stemte siden jeg kjøpte spillet 14 June 2005. Jeg kjøpte i tillegg et 60 dagers spillekort i butikken. Det stod også at det var inkludert 30 dagers spill når en kjøpte spillet. Så alt i alt skulle jeg få 90 dagers spill. Det som skremte meg mest var at når jeg skulle gå på manage account, så fikk jeg beskjed om at min account ikke eksisterte, det samme med min mail og mitt passord?!?! Jeg trenger deres hjelp, jeg kan ikke miste min account etter å ha spilt så lenge! Noen som vet en mail eller et tlf nummer jeg kan ringe for å løse dette? Takker for all hjelp!
Leffa01 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har du i det hele tatt sett på www.wow-europe.com ? Link
jevel Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Prøvd Account Support? Hvis ikke, ta en titt her. -KJ
Jihadinmymind Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Account management på wow-europe er nede? Kan dette ha noe med at min char er borte?
jevel Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Funker her? Contacting Accounts & Billing Team by phone, from:Austria: 0800 677 529 (free) Belgium: 0800 497 63 (free) Denmark: 80 881 086 (free) Finland: 0800 115 269 (free) France: 0805 305 031 (free) Germany: 0800 101 2242 (free) Italy: 800 985 830 (free) Netherlands: 0800 0203479 (free) Norway: 800 12 277 (free) United Kingdom: 0800 279 3909 (free) Spain: 800 099 812 (free) Sweden: 0200 897074 (free) -KJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå