MysticoN Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hello.. etter dagens patch så har jeg hatt litt porblemer.. som dere ser på vedlakt bilde så er det en (-all) over hode mitt hvor du ser hp,mana osv.. har rett og slett ikke peiling på hvordan jeg fjerner denne, eller hva det er.. men etter at denne har kommet kan jeg ikke heale pary members på samme måte jeg gjore før.. jeg kan ikke velge de med musa, må bruke F1-F5.. noen som vet hvordan jeg fjerner denne?
PetePistola Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hmm.. jeg har ikke opplevd non problemer med cosmos etter patchen.. måtte bare laste ned en nyre versjon en den jeg hadde, og det gikk smertefritt. Men de tallene som er etter hp'n og mana'n din, hvordan for du til det? er det cosmos eller en annen ui? Btw. så slette jeg hele Addon mappa og la inn alt på nytt etter jeg hadde patch.
MysticoN Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 har testa det.. ALT virker fint hos meg.. men har det rare tullet oppe i venstre hjørne som jeg ikke vet hvordan jeg får vekk.. det er Gypsy mod du ser der.. bruker Cosmos patcher, under options så står det på Cosmos Europa.. men ingane når jeg trykker på addon så står det at ALT er out of date..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå