Gå til innhold

Noen fra Indøk ved NTNU?


Fjonisen

Anbefalte innlegg

Hallais!

 

Jeg skal altså begynne på Indøk ved NTNU til høsten, og lurte egentlig på om det finnes noen Indøkere her på forumene som har noen erfaringer eller tips å komme med til en fersking som meg. :) Noe dere vil anbefale meg å gjøre før jeg begynner?

 

Dessuten lurer jeg på hva dere vil anbefale av PC. Finnes det for eksempel noen spesielle ordninger her for kjøp av PC eller operativsystem etc (spesielt for indøk)?Etter det jeg forstår, jobbes det mye med prosjekter og gruppearbeid, noe som kanskje gjør at bærbar PC er å anbefale? Men de første årene er det vel uansett mye matte, fysikk og andre fag som i og for seg ikke gjør det nødvendig eller til en stor fordel med bærbar fremfor stasjonær PC?

 

Takker! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ikke indøk selv, men kjenner en del folk der...

 

Dersom du kommer rett fra vgs. er det ikke så altfor mye du trenger å gjøre før du starter.. Men hvis det er en stund siden du har hatt matte, kan det nok være lurt å bla litt i gamle matte-bøker fra vgs... Går mye lettere dersom du husker de grunnledende tingene.. og husk at alle på indøk er veldig flinke, så det krever en del å holde følge med de andre..

 

And. pc klarer du deg fint uten bærebar, men det er veldig kjekt å ha det, dersom du har råd. (Noe de fleste på indøk, har siden de får det av pappaen sin... hehe)

:p

Lenke til kommentar

Takk for svar!

 

Er litt nervøs, ja... Er redd nivået er nokså høyt, som du sier. Aner ikke hvordan jeg klarte å komme inn selv! :blush: Bør nok bla gjennom matteboken igjen før alvoret begynner, tenker jeg - men foreløpig er det ferie! :)

 

Vet du hvordan det er med fag første semester på Indøk? Hva er det bortsett fra matte og forberedende? "Indøk intro" eller noe sånt, kanskje? Jeg har egentlig ikke peil på hva jeg har begitt meg inn på! :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...