kalken Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 jeg begynte å spille i sta og men er bare på lvl7 men det er fordi jeg starta i dag. jeg kommer til å være aktiv. jeg er orc hunter!
Aiven Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Du burde skrive hvilken server du spiller på, det beste er kanskje å spille litt og se om du møter noen kule folk? Det gjorde jeg hvertfall. Ignorer han over meg, som ikke ønsker å bidra med noe.
kalken Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 kom igjen den guilden jeg er i nå er dårlig fordi det er ikke noen som er online! Terenas
Aiven Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Siden du begynte å spille i dag, er det litt tidlig å finne seg en guild etter min mening. Bra guilder vil at du skal vise at du er en grei person, FØR de lar deg joine. Derfor lønner det seg som sagt å spille litt og se om man møter noen kule folk.
kalken Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 ok takk for rådet. da skal jeg ikke mase her jeg!
Myx Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 ok takk for rådet. da skal jeg ikke mase her jeg! Det er ikke masing å spørre om ting du lurer på =) Som sagt over; ignorer alle tullesvar du evt skulle få på forumet.. Det er tydeligvis noen som har glemt at de selv var i samme situasjon som deg en gang.. Vi har alle vært nybegynnere og sittet med 2000 ubesvarte spørsmål i hodet! mvh Myth
Intimvask Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Finner du noen kule folk etterhvert, er det jo bare å skrive /gleave for å gå fra den guilden du er i nå
Datasmurf Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tror jeg var innom 4 guild før jeg endelig havna i Storm (Frostwhisper, nå oppløst :/), så det er bare å ha litt tålmodighet og prøve å bli venner med noen folk, og kanskje bli med i guild md de osv... btw, er det ikke /gquit som er kommandoen for å forlate guild?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå