Gå til innhold

Boot Magic-problem -

Amothz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et gammelt problem, siden den gang jeg installerte Partition Magic for å "teste om det var noe for meg". Under den installasjonen klusset Boot Magic til partisjonene mine, slik at jeg bestemte meg for å fjerne det ved første anledning. Så langt kom jeg dessverre ikke, selv om jeg fant igjen partisjonene.

Problemet er som følger. I oppstarten (rett etter biossjekk, før OS-start) får jeg beskjed om at Boot Magic ikke finner en viktig fil, og blir derfor hindret i å starte opp. Dette har sin naturlige forklaring i at den filen ble slettet i prosessen med å fjerne programmet.

Når jeg da ikke har mulighet til å installere programmet igjen, før jeg har avinstallert versjonen jeg har fra før av (jeg har allerede avinstallert Partition Magic, og alt av installasjons- og programfiler.), gjør dette at jeg ikke kommer noe videre.

Dette var kanskje litt rotete formulert, men jeg håper dere forstår problemstillingen. Jeg ønsker å fjerne alt som har med Boot Magic å gjøre, fra min maskin.

Jeg har funnet en del guider på nettet, uten at dette har hjulpet meg i særlig grad.

På forhånd takk for all hjelp!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. prøv å kjør en repair på Windowsen din. dette bruker å funke. denne reparer og fjerner filer. slik at systemet klarer å starte igjen.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...