Gå til innhold

Hvilken sub burde jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å velge Velodyne fremfor JBL kun pga fjernkontroll blir litt feil i mine ører... Jeg vil anbefale deg å deponere på 2 suber om gangen, dersom du har penger til det. Lån med deg hjem 2 og 2, og lever den som spiller dårligst tilbake igjen. Fortsett slik til du mener du er i mål, eller ikke orker mer :p

 

EDIT: La merke til at jeg hadde lest innlegget ditt litt for fort Morten K. Du må gjerne utdype litt mer om hvorfor du mener Velodynen er bedre enn JBLen m0nning foreslår. Å bare si "den er bedre" blir særdeles tynt. Omtrent som å si at BMW er bedre enn Mercedes.

Endret av epifant
Lenke til kommentar
Å velge Velodyne fremfor JBL kun pga fjernkontroll blir litt feil i mine ører... Jeg vil anbefale deg å deponere på 2 suber om gangen, dersom du har penger til det. Lån med deg hjem 2 og 2, og lever den som spiller dårligst tilbake igjen. Fortsett slik til du mener du er i mål, eller ikke orker mer :p

 

EDIT: La merke til at jeg hadde lest innlegget ditt litt for fort Morten K. Du må gjerne utdype litt mer om hvorfor du mener Velodynen er bedre enn JBLen m0nning foreslår. Å bare si "den er bedre" blir særdeles tynt. Omtrent som å si at BMW er bedre enn Mercedes.

Velodyne er mer musikkalsk enn JBL suben,derfor er den god på både musikk og film.

JBL er best på film. Det at det er fjernkontroll gjør tingene mye lettere. Da kan man justere suben på en enkel måte etter om man skal se film,eller høre musikk.

Å kunne justere suben etter musikktypen er også en fordel. Har man ikke fjernkontroll blir man etter hvert dritlei av å løpe fram og tilbake å justere. Det ender ofte med at man ikke gidder justere den,slik at man blir sittende å lytte på en dårlig justert sub.

 

Det er hvertfall min erfaring. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...