Gå til innhold

Hacket i spill(Trenger svar fort!)?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey, akkurat nå så spillte jeg Garry's Mod multiplayer, da plutselig, en fyr ba meg gå ut av bilen i Garrys mod. Skjermen ble svart(Som da mna blir blinna i CS), og musikk begynte. Nå, så ble en fyr banna. Så kommer det igjen, men så blir skjermen lyseblå og det er bare masse hvite streker. Jeg slår av maskinen, og nå er jeg her. Hva skjedde gentlig, noen som sett dette også?? Noen folk sa at han var en hacker, før skjermen ble blå med masse streker. Kan fyrne ha hacka seg inn på min maskin?? Akkurat nå er jeg litt oppskaka, derfor skriver jeg alt dette fort og skriver det derfor på et board(Diskuter spill og tilbehør) som er veldig populart iforhold til Half Life boardet. Kan fyren ha hacka seg inn på min PC? :cry:

Endret av Fanta Boy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kjenner jeg ikke til spillet du snakker om, men svaret er nei. Det høres ut som noen kun utnyttet et hull i spillet som resulterte i at det kræsjet hos deg, så du har ingenting å bekymre deg for.

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Skrevet

Enten så utnyttet "hackeren" en bug i spillet eller så krasjet spillet av en eller annen grunn. Det er ekstremt små sjanser for at han hacket seg in på pcen din.

• 2 uker senere...
Skrevet

det skjedde en lignede ting i hos meg og

på cs 1.6 så begynnte skjermen å riste og det stod u are beeing hacked :/

kameraten min cheata og(ikke på mitt account så klart)

han syns det var morsomt

men kan han ha gjort det?

husker jeg lasta ned noe når jeg loada

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...