Wyldelife Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hey, akkurat nå så spillte jeg Garry's Mod multiplayer, da plutselig, en fyr ba meg gå ut av bilen i Garrys mod. Skjermen ble svart(Som da mna blir blinna i CS), og musikk begynte. Nå, så ble en fyr banna. Så kommer det igjen, men så blir skjermen lyseblå og det er bare masse hvite streker. Jeg slår av maskinen, og nå er jeg her. Hva skjedde gentlig, noen som sett dette også?? Noen folk sa at han var en hacker, før skjermen ble blå med masse streker. Kan fyrne ha hacka seg inn på min maskin?? Akkurat nå er jeg litt oppskaka, derfor skriver jeg alt dette fort og skriver det derfor på et board(Diskuter spill og tilbehør) som er veldig populart iforhold til Half Life boardet. Kan fyren ha hacka seg inn på min PC? Endret 12. juli 2005 av Fanta Boy
Umbra Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Nå kjenner jeg ikke til spillet du snakker om, men svaret er nei. Det høres ut som noen kun utnyttet et hull i spillet som resulterte i at det kræsjet hos deg, så du har ingenting å bekymre deg for.
knutby Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 "spillet" han snakker om er ingen ringere en Half life 2
Jankee Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Tråden flyttes fra diskuter spill og tilbehør til hl-kategorien
Jankee Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
Jokko88 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Enten så utnyttet "hackeren" en bug i spillet eller så krasjet spillet av en eller annen grunn. Det er ekstremt små sjanser for at han hacket seg in på pcen din.
Belfez Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 det skjedde en lignede ting i hos meg og på cs 1.6 så begynnte skjermen å riste og det stod u are beeing hacked :/ kameraten min cheata og(ikke på mitt account så klart) han syns det var morsomt men kan han ha gjort det? husker jeg lasta ned noe når jeg loada
Anbefalte innlegg