culemart Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 er det noen som vet om en bra map editor tl san andreas?? har prøvd junction25 men får det ikke til å funke ( vet ikke hvilke filer jeg skal åpne). så hvis noen kan fortelle meg hvilke filer jeg skal åpne eller vet om en annen bra editor hadde det vært fint..
Bear^ Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Junction25 er vel bare for Vice City vis jeg ikke tar helt feil. Har hørt snakk om en SA Ultimat Editor men har ikke funnet det. Men du kan laste ned denne Det er en Map viewer til GTA SA som er under arbeid for å gjøres om til en editor.
culemart Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Tror editoren er for San Andreas å.. for når jeg åpner den kan jeg velge mellom Gta 3 , Vice City eller San andreas... men kan jo ta en titt på linken...
Bear^ Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Skal laste ned Junction25 og se. Poster her om jeg finner ut noe.
culemart Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Skal laste ned Junction25 og se. Poster her om jeg finner ut noe. så du fant ikke ut noe?
Smeltelim Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 jeg har testa det og fant heller ikke den fila det blir bedt om I Vice City brukte jeg et program som het Moo Mapper som fungerte utmerked, kanskje det kommer en versjon for San Andreas etterhvert
Bear^ Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Mistenker at textur filene til SA ligger på DVD plata en eller annen plass, og de må du finne først. Desverre finner jeg dem ikke fordi fikk ikke åpna CAB fila.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå