Gå til innhold

Addon som deler friendslista inn i grupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som topic sier så har det i den siste tid meldt seg et behov for å dele alle friendsene inn i grupper. Jeg tenker på noe alla MSN, altså noen små konfigurerbare overskrifter til hver gruppe,

Takker for alle seriøse svar :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe annet å si enn at jeg er ute etter akkurat det samme, men at jeg ikke har funnet noe. Håper derfor at det er noen som vet om noe slikt.

Og en ting til; en addon som gjør at man kan resize vinduene (guildoversikten, vennelisten etc. hadde også vært supert. Om det er mulig vet jeg ikke, men dette er jo det rette stedet for å spørre etter slikt.

Skrevet
Og en ting til; en addon som gjør at man kan resize vinduene (guildoversikten, vennelisten etc. hadde også vært supert. Om det er mulig vet jeg ikke, men dette er jo det rette stedet for å spørre etter slikt.

Det virker som du kan resize ting med denne http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=806

Takk for et godt tips.

Jeg prøvde den nå, og man fikk resizet vinduene. Likevel var ikke dette helt hva jeg var ute etter, ettersom alt inni vinduet ble forstørret/forminsket alt ettersom jeg dro vinduene større eller mindre. Det jeg hadde ønsket var at størrelsen på innholdet forholdt seg det samme, mens selve plassen inni vinduene ville øke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...