hallyboy Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg har funnet ut at jeg skal gå for enhancement for min shaman, og har funnet en digg kombinasjon. Først må skaffe seg Denne godbiten Deretter bruker du talents på flurry som gjør attack speeden raskere etter man critter Til slutt er det bare vente til Windfuryen kommer, og da er fienden dø ganske fort Sikkert gammelt nytt for dere erfarne shaman spillere, men jammen meg digg i BG
GRendal Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg har funnet ut at jeg skal gå for enhancement for min shaman, og har funnet en digg kombinasjon. Først må skaffe seg Denne godbiten Deretter bruker du talents på flurry som gjør attack speeden raskere etter man critter Til slutt er det bare vente til Windfuryen kommer, og da er fienden dø ganske fort Sikkert gammelt nytt for dere erfarne shaman spillere, men jammen meg digg i BG en paladin vil dra bedre nytte av den. trege våpen er bedre utnyttet av seal of command enn av windfury.
hallyboy Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg har funnet ut at jeg skal gå for enhancement for min shaman, og har funnet en digg kombinasjon. Først må skaffe seg Denne godbiten Deretter bruker du talents på flurry som gjør attack speeden raskere etter man critter Til slutt er det bare vente til Windfuryen kommer, og da er fienden dø ganske fort Sikkert gammelt nytt for dere erfarne shaman spillere, men jammen meg digg i BG en paladin vil dra bedre nytte av den. trege våpen er bedre utnyttet av seal of command enn av windfury. En Shaman med Corpsemaker + Windfury = Mini Reaper =Goodbye victim Når jeg treffer med windfury på min character, så får jeg fort inn 850 damage tilsammen på lvl 30. -Death to paladins!- Endret 12. juli 2005 av hallyboy
hallyboy Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Du spiller vel ikke paladin på sylvanas, Grendal? fikk lyst til å teste øksa mi på litt menneskelig kjøtt -Windfury for the world-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå