Gå til innhold

Kensingtonlås, FG- Godkjent?


Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen kunne hjelpe meg..

Skal bruke min bærbare på jobb. (offentlig kontor, åpent område/resepsjon), og vil forlate pcen i små perioder. Forsikringsselskapet (if) sier at dette er ok, så lenge leg låser pcen med godkjent lås. Mitt spm er da; er Kensingtonslås (orginal) FG-godkjent? Er de andre det, evt noen billigere enn orginal lås?

 

 

Ville vært takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vi bruker fra SecuPlus (koster rundt 500,-). de er godkjent. kensington har veldig mange typer, men jeg klarte ikke å finne ut hvilke sertifikater de har..

Hei, og takk for svar.

Hvor får jeg tak i SecuPlus da? Prøvde å google, men fant ingen butikker...(ok,ok, ivertfall ikke blandt de første treffene)

Lenke til kommentar
Du bør ikke stole altfor mye på de låsene, så en video på internett der det var en fyr som dirket opp en Kensington lås, ved hjelp av en tom dorull, en kulepenn, en teipbit og en saks.

Jeg er klar over at disse låsene ikke er verdens beste. men her er det ikke poenget at låsene skal holde pcen fast..Det kan en narkoruset sosialklient fikse med rå makt, men at i så fall forsikringen skal gjelde. Derfor er jeg på jakt etter en FG-.godkjent låsevaier.. Eller, for all del, andre FG-godkjente måter å feste en pc på som ikke krever omfattende ombygging av bordet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...