Gå til innhold

Spørsmål om SKjermkort og kjølepasta?


Marcelo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om du bør ha en god kjølepasta på skjermkortet og hvis ja, så hvilken?? om du skal og bruke kjølepasta på minnet til skjermkortet og hvor mye kjølepasta bør jeg då bruke?

 

bor i Stavanger så hvis dere vett om en god kjølepasta som selges på startit eller noe sånt, så hadde det vert veldig bra. løne seg ikke å bestille gjennom nett når du bare skal ha kjølepasta :p

 

takker for alle svar

 

MVH: Marcelo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjølepasta er alltid bra og bruke på komponenter som utvikler varme og benyttes i kontakt med annet metall, som GPU og CPU. Hovedhensikten med pastaen er 2 ting; skape 100% kontaktflate mellom de 2 komponentene (f.eks. GPU og kjøler), samt lede varmen bedre mot kjølern (sølvet i f.eks. artic silver). Jeg bruker selv AS på både GPU og CPU, men har aldri prøvd mot rambrikkene på et skjermkort, i.o.m det vil bli litt kjipan og få festet dem skikkelig. Men det er sikkert noen som har testa dette og :)

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Startit fortjener ikke å ha kunder engang med slik groteskt DÅRLIG kundeservice de har.

 

Gå heller til HCS Electronics i Sandnes opp bak gata meg Videoverden, ligger på siden av Multilakk og Bjørns Trafikkskole (tror det er de)

 

De selger alt av casemods, kjølere m.m. Og di kan gi deg informasjon og rådgivning ang hvaslags kjølepasta som bør brukes på skjermkort.

 

http://hcs-electronics.no/

Endret av oorzako
Lenke til kommentar
Startit fortjener ikke å ha kunder engang med slik groteskt DÅRLIG kundeservice de har.

 

Gå heller til HCS Electronics i Sandnes opp bak gata meg Videoverden, ligger på siden av Multilakk og Bjørns Trafikkskole (tror det er de)

 

De selger alt av casemods, kjølere m.m. Og di kan gi deg informasjon og rådgivning ang hvaslags kjølepasta som bør brukes på skjermkort.

 

http://hcs-electronics.no/

Snodig. :hmm:

 

Min jobb-PC havarerte en fredag i 11 tida. Tok kontakt med Startit umiddelbart.

Forklarte hva slags ny PC jeg ville ha (spec. og ønsker) og at jeg brukte den i jobbsammenheng.

Lørdag klokka 12.00 var den klar. Vår IT-ansvarlig hentet den, installerte all programvare og da jeg kom på arbeid mandag morgen var jeg klar til innsats igjen! :yes:

 

Dette kaller jeg G L I M R E N D E kundeservice! :thumbup:

Endret av uburen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...