Darx* Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Skal lage en praktisk macro til min mage. Den skal gjøre slik at med en taste trykk kan jeg skifte i mellom action page 2 og toggle så til action page 1 igjen. Lettere forklart, la oss si at den er binda til "X": "x" action page 2, "x" action page 1. Den skal bare toggle mellom 1 og 2. Noen flinke som får til dette da ?
Aiven Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Det er mulig. Jeg og lekte med tanken, men alt ordnet seg da jeg fikk flexbar. Anbefaler deg dette i stedet. Du får gjort dette, pluss tusen andre ting. Og best av alt, det er lite og du konfigurerer det selv.
Darx* Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 omg! Hadde så å si et perfekt flexbar oppsett men måtte gå over til hotbar siden jeg ikke viste at man kunne skifte action pages! Argh :/
Zlash Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hmm jeg trodde at det var en egen funksjon i Interface, eventuelt keymappings som ville aktivere dette.... Er nesten helt sikker, men det kan jo være fra en eller annen mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå