Gå til innhold

[GTA]Finne fyr før mobilbatteriet tar slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på et mission der jeg må finne en fyr før mobilnummeret hans tar slutt, han er å finne på flyplassen. Har tatt missionet flere ganger, men når jeg skal kjøre gjennom det røde waypointed utenfor flyplassen, så forsvinner det like før jeg er ved det.

Har bare prøvd å kjøre til waypointet med bil, har ikke forsøkt å løpe, men er uansett veldig frustrerende siden jeg ikke får kommet meg videre i spillet uten dette missionet.

Noen som vet om dette er en bug eller hva enn som skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er på et mission der jeg må finne en fyr før mobilnummeret hans tar slutt, han er å finne på flyplassen. Har tatt missionet flere ganger, men når jeg skal kjøre gjennom det røde waypointed utenfor flyplassen, så forsvinner det like før jeg er ved det.

Har bare prøvd å kjøre til waypointet med bil, har ikke forsøkt å løpe, men er uansett veldig frustrerende siden jeg ikke får kommet meg videre i spillet uten dette missionet.

Noen som vet om dette er en bug eller hva enn som skjer?

Er det ved den arbeidsplassen? Så plutslig flytter merket seg hit til en annen plass så må du skynde deg hit der? Ja... er på samme oppdraget. Men har ikke testet å komme dertil pga orket ikke mer gta:sa i går etter sist oppdrag

Skrevet
Er dette på playstation eller data? Har det forresten kommet ut på data i det heletatt?

Er til PC ja.

Har begrenset nett-tilgang her på jobben, så jeg får ikke sjekket andre sider enn her anngående GTA:SA.

Håper bare ikke det er en næsty bug eller noe sånt tull, spillet er kjempebra og har strevet så mye med å komme dit jeg er nu.

Skrevet
Hm, du kan vel kanskje se om det ikke går bedre hvis du bruker en kjapp motorsykkel? (NRG-500)

Må ha plass til tre stykker. Er meg og to til som må komme oss ut fra flyplassen før politiet kommer.

Skrevet
Hm, du kan vel kanskje se om det ikke går bedre hvis du bruker en kjapp motorsykkel? (NRG-500)

Må ha plass til tre stykker. Er meg og to til som må komme oss ut fra flyplassen før politiet kommer.

Ta et fly :)

Skrevet

Hvis problemet ditt er at du ikke finner fyren, så hjelper det å lete hvor han er, hvilket vil si ytterst på rullebanen. Kjør rett ut på flyplassen og sett fart utover rullebanen, da vil du komme til en van eskortert av to motorsykler, hvis er veldig lette å ta livet av.

Skrevet (endret)

Jeg bare gikk hele veien ut av flyplassen til jeg kom til veien, der tok jeg en bil. Du får ikke purk på deg før du går til den røde rundingen :)

EDIT:

Hvis du ikke allerede har gjort det; kjøp bygningen ved "Z", da får du nye oppdrag

Endret av fUzZy^
Skrevet

Eg klarte det veldig fint. det edr bare det at du må kjøre dit til de forkjellige plassene fortest mulig ettersom de finner ut hvor han er tilslutt. så må du *Spoileradvarsel* knerte noen folk på flyplassen. så er det ferdig. klarte det på første. med vanlig bil

Skrevet

OK KLAR FOR THE FACT

Slik jeg forstår det så klarer du deg fint. Du kommer til det waypointet på flyplassen. Kjør inn på flyplassen. Der kommer du inn i et annet system. Der du skal følge signalet. Som tampen brenner. Det blir varmer og varmere (signalet blir sterkere og sterkere) til nærmere du kommer. Helt til du finner ham og skal drepe en del.

LYKKE TIL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...