Gå til innhold

Skolepc til 5-6000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se på Dell 2200, koster nesten 6000, men har garantert helt nytt batteri... og man kan velge gratis 65WHr over 43WHr...

 

Batteritiden er noe av det viktigste da man kjøper bærbar pc synes jeg... iallefal når man skal bruke pcen på skolen og ellers når man farter rundt i vårt nydelige land. Greit med film på buss, tog, bil o.l. :p

Lenke til kommentar
acon  Skrevet 11/07/2005 : 22:10

  Se på Dell 2200, koster nesten 6000

 

Det er i starten ja, trykk på kjøp, så ser du at det blir litt dyrere:S Eller er det bare jeg som er dum!? :ohmy:

Det er vel fordi Konfiguer og Kjøp gjør så "Garanti Oppgraderinger" blir oppgradert til noe som koster 1700 mere :thumbup: ta den til billigste= *Pling* 5500 takk..

Lenke til kommentar
Da skjønte jeg det med dell'en. Får den for rett under 5k. Så det er jo passe. Noen som har noen erfaringer, eller meninger?

Tanta mi har en dell bærbar(vet ikke om samme type) som jeg har hadd til låns mens jeg var på ferie.. funker fint til å skrive dagbok etc. men var jeg deg ville jeg satset på ekstern tastatur og mus(tåler ikke bærbar-tastaturer men det kan være noe med meg)

Lenke til kommentar
Denne

 

Den er jo ganske grei, og til en hyggelig pris! Skal jeg satse på den?

den hadde jeg kjøpt, var billig den :) og mye bedre preosessor enn den du tenkte på ovenfor.. celeron er ikke noe tess, centrino 1.7ghz derimot

Du lever i steinalderen. Celeron og celeron-m er to helt forskjellige ting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...