Gå til innhold

Acer Aspire 3002LMi /Sempron 2800+


tp88

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg bærbar pc til skolestart, og har tenkt å bruke den til film, musikk, surfing, kontorbruk og littegrann spill. Stusset over denne pc'n på mpx.no, synes tilbudet virket ganske greit og det fulgte med ryggsekk som jeg har behov for. Eneste som jeg synes er dumt er at det ikke er S-video utgang på denne pc'n. Er det mulighet for å sette inn en slik utgang selv?

 

Finnes det noen andre pc'er som er tilnærmet lik dette tilbudet? Kikket litt på Dell, men synes at de sender med så mye annet ekstrautstyr til pc'n som jeg ikke har behov for men som jeg likevel må betale for.

 

Noen som har denne Acer'n og kan fortelle hvordan den er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det noen andre pc'er som er tilnærmet lik dette tilbudet? Kikket litt på Dell, men synes at de sender med så mye annet ekstrautstyr til pc'n som jeg ikke har behov for men som jeg likevel må betale for.

Hva slags ekstrautstyr?

 

Forøvrig synes jeg maskina gir mye for pengene. Iallefall hvis sekken er god og du ikke bryr deg om at maskina er ganske stor, tung og tipper den vil bråke en del (som alle maskiner i den prisklassen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...